Hop til indhold

Kun En Pige "Afrodite – Kærlighedens gudinde"

Featured Replies

Skrevet

Der var desværre kun tid til 1 time, denne her gang...

Hun er super sød, skarpe og meget intelligent, hun er også den mest naturlige, frække, lækker og smukkeste kvinde, jeg har mødt til dato.(punktum) Hun er mega fræk, meget smukt ansigt og hendes krop, bryster er simpelthen for dejlige :D

Jeg vil ikke komme så meget ind på selv akten, det er mellem mig og Kun En Pige <3, (men at få love til at give sådan en gudinde oral er jo klasse :D), hun lægger passion og lidenskab i det, jeg kunne mærke på hende, at hun var mega tændt og liderlig, og hun nød vores lille eventyr sammen, det var simpelthen himmelsk.

Hun lever 110% op til hendes billeder og beskrivelse af sig selv. <3

Normalt giver jeg karakter til de piger jeg møder, men Kun En Pige er i en klasse for sig selv. Og hvis alle danske GP'er var som Kun En Pige, kunne de udenlandske GP godt pakke sammen og rejse hjem.

Bedste GFE, jeg har oplevet til dato.. :wub:<3

Gentagelses-faktoren er 110% :ph34r:

Link til hendes profil: https://www.eroguide.dk/forum/profile/57820-kun-en-pige/

Skrevet
matrix skrev, for 3 timer siden:

Der var desværre kun tid til 1 time, denne her gang...

Hun er super sød, skarpe og meget intelligent, hun er også den mest naturlige, frække, lækker og smukkeste kvinde, jeg har mødt til dato.(punktum) Hun er mega fræk, meget smukt ansigt og hendes krop, bryster er simpelthen for dejlige :D

Jeg vil ikke komme så meget ind på selv akten, det er mellem mig og Kun En Pige <3, (men at få love til at give sådan en gudinde oral er jo klasse :D), hun lægger passion og lidenskab i det, jeg kunne mærke på hende, at hun var mega tændt og liderlig, og hun nød vores lille eventyr sammen, det var simpelthen himmelsk.

Normalt giver jeg karakter til de piger jeg møder, men Kun En Pige er i en klasse for sig selv. Og hvis alle danske GP'er var som Kun En Pige, kunne de udenlandske GP godt pakke sammen og rejse hjem.

Bedste GFE, jeg har oplevet til dato.. :wub:<3

Gentagelses-faktoren er 110% :ph34r:

Link til hendes profil: https://www.eroguide.dk/forum/profile/57820-kun-en-pige/

Sikke da en skøn anmeldelse at blive mødt af herinde - TAK:wub:<3

Glæder mig til endnu et skønt eventyr, og kan allerede mærke dine hænder overalt på min krop;)

Skrevet
matrix skrev, for 3 timer siden:

Det lyder som en super oplevelse, men hvor finder  vi billeder og beskrivelse?

Skrevet
bigfoot skrev, 1 time siden:

Det lyder som en super oplevelse, men hvor finder  vi billeder og beskrivelse?

Hendes annonce er ikke på AL mere, så du må skrive til hendes mail adr. :D

Skrevet
matrix skrev, for 31 minutter siden:

Hendes annonce er ikke på AL mere, så du må skrive til hendes mail adr. :D

Okay - tak :)

Skrevet

Jeg var blevet en meget fattig mand, hvis jeg havde boet på Fyn , Ikke at jeg har besøgt "Kun En Pige" , Men der er et eller spirtuelt dragende ved dette skønne kvinde menneske

Skrevet
Naboen skrev, for 45 minutter siden:

Jeg var blevet en meget fattig mand, hvis jeg havde boet på Fyn , Ikke at jeg har besøgt "Kun En Pige" , Men der er et eller spirtuelt dragende ved dette skønne kvinde menneske

Tak<3  It takes one to know one;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Fremover kan jeg kun kontaktes her: [email protected], da denne profil bliver lukket ned<3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.