Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Link forleden.

Synes Tanja på siden så sød ud - hun var der ikke men fik et billede på telefonen i stedet for.

Mødte op på stedet som bestemt ikke er specielt diskret ved siden af en bodega og kom ind.

Havde bestilt B2B med facesit og pussyslide 1 time.

Der er nok nogle år mellem det billede jeg fik sendt og hende det skulle tage sig af mig og nok bare et billede fra nettet.

Jeg fik en 35 minutter påklædt massage med telefon der ringede med en besværlig kunde. Så afbrud på afbrud.

Herefter af med tøjet og 5 minutter massage ind jeg blev bedt om at vende mig.

Facesit kom vi hurtig frem til og det blev frækt hvor jeg til sidst fik lagt hende ned i stedet for og slikkede hendes meget våde grotte til et par gode småsprøjtende orgasmer.

Afslut med HJ.

Sunmering. Slet ikke en dårlig oplevelse, det var bare slet ikke hvad jeg kom for. Jeg var ude af døren efter 45 minutter.

Stedet er mega lydt og man kan høre alt fra alle rum.

Tror ikke det blir en gentagelse, der er andre gode tilbud i byen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
bifyr71 skrev, for 30 minutter siden:

Link

kunne være bedre ser ofte folk laver den type link som jeg synes er ikke noget at råbe hurra for tag i stedet for at kopiere det fulde link fra hjemmeside eller en annonce 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 1 time siden:

kunne være bedre ser ofte folk laver den type link som jeg synes er ikke noget at råbe hurra for tag i stedet for at kopiere det fulde link fra hjemmeside eller en annonce 

NEJ - det er da rigtigt som bifyr71 har gjort - det du gør er da oldschool og så meget "last year"

Skulle det endelig være gjort anderledes ville det være Tanya

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ratata skrev, for 2 timer siden:

NEJ - det er da rigtigt som bifyr71 har gjort - det du gør er da oldschool og så meget "last year"

Skulle det endelig være gjort anderledes ville det være Tanya

OT: BlackMagic2020's länkning är bättre.  Anledningen till att ge URL:en är så att man kan söka på annonsid här på forumet och varken din eller ursprungsinläggets länk medger en sån sökning. Sen kunde BlackMagic2020 gott låtit bli att skriva ytterligare ett inlägg för att påpeka att han gjort detta.

On-topic: Tack bifyr71 för din anmeldelse. Det blir till att undvika denna dam.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@bifyr71Fin anmeldelse og helt enig stedet i Husum er ikke så diskret, har de gange jeg var der været heldig med der ikke var andre kunder, lige starten af seancen har jeg også oplevet det med telefon der lige skulle besvares. Jeg har besøgt 4 forskellige på adressen og har oplevet fra ok til helt super(Vanda - hun må godt komme igen tak) 

Personligt har jeg haft god pussy slide oplevelse med Dada i Turensegade og Zara/Malisa der nu er i Brønshøj Torv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars40 skrev, for 2 timer siden:

Personligt har jeg haft god pussy slide oplevelse med Dada i Turensegade og Zara/Malisa der nu er i Brønshøj Torv

Dada ser sød ud det må blive næste stop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ratata skrev, den 31.10.2021 at 10:04:

det du gør er da oldschool og så meget "last year"

Nej, for det letter søgning. Eroguides søgning virker ikke med indlejrede link. Det, der er oldschool er, at @BlackMagic2020 skriver indlæg nummer 2 et minut efter det første, hvor han skriver, at han har "rettet" linket. For det første er det ikke "rettet", for det andet er det unødvendigt at skrive to indlæg, når han kunne have redigteret det første, hvis han ville forklare pointen (hvad han altså ikke gjorde).

bifyr71 skrev, den 31.10.2021 at 07:44:

Tror ikke det blir en gentagelse

Tak, træls oplevelse, når du ikke fik hvad I havde aftalt.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...