Hop til indhold

Fantastiske Mia i København K

Featured Replies

Skrevet

Hey guys, 

Var forbi København K igen… samme sted hvor jeg har mødt Penelope Vega som er super dejlig.

Denne gang tilbragte jeg tid med Mia https://annoncelight.dk/showad/329550 som er helt latterlig fantastisk. Klart hende på billederne. Super lækker, smuk, Kvik, sød, sensuel og mega nærværende. Er hel dårlig med hende og hun er absolut et besøg værd. Super dejlig personlighed!  Pas godt på hende <3 

Italy

Skrevet
Italy2021 skrev, for 7 timer siden:

Er hel dårlig med hende

Øhhh hvordan skal det lige forstås

Skrevet
  • Author

At jeg er helt pjattet med hende. Hun er skøn. 

Skrevet
Italy2021 skrev, den 31.10.2021 at 02:07:

Hey guys, 

Var forbi København K igen… samme sted hvor jeg har mødt Penelope Vega som er super dejlig.

Denne gang tilbragte jeg tid med Mia https://annoncelight.dk/showad/329550 som er helt latterlig fantastisk. Klart hende på billederne. Super lækker, smuk, Kvik, sød, sensuel og mega nærværende. Er hel dårlig med hende og hun er absolut et besøg værd. Super dejlig personlighed!  Pas godt på hende <3 

Italy

Tak for at dele oplevelsen. 
Kan du sige noget om hendes kys? Er de våde? Og er lejligheden diskret? Har hun den alene eller deler hun den med flere?

Skrevet

Håber hun kommer tilbage til Jylland snart

Skrevet
  • Author

Diskret i en baggård, kysser super dejligt, centralt i København, deler med Penelope 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.