Guest PedeC Skrevet 30. Oktober, 2021 (edited) https://annoncelight.dk/showad/329782 Så kom der noget yngre til Viborg, ville sige alder passer meget godt. En solid omgang massage, dejlig pirrende... sluttet af med hj. Ville dog ønske at jeg havde bestilt mere, for hun er godt nok køn. Tror jeg skal afsted igen næste uge, men lød desværre ikke til at hun var her så længe... Redigeret 30. Oktober, 2021 af PedeC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 357 Skrevet 30. Oktober, 2021 Møder man hende på thai sted eller privat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Excess ‘cause I can 29 Skrevet 30. Oktober, 2021 Er der mulighed for fp og altmuligt halløj og sager. Og hvad vil du skyde på 45min fp ligger i. er steder meget diskret ? Jeg er ikke stedkendt i Viborg - men kendt. Hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 396 Skrevet 31. Oktober, 2021 Hun er godt nok dejlig :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PedeC Skrevet 31. Oktober, 2021 Excess ‘cause I can skrev, for 14 timer siden: Er der mulighed for fp og altmuligt halløj og sager. Og hvad vil du skyde på 45min fp ligger i. er steder meget diskret ? Jeg er ikke stedkendt i Viborg - men kendt. Hehe Ved ikke med halløj og sager, men der var i hvert fald tilbud om fp på sms.. Forholdsvis diskret vil jeg mene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samba 20 Skrevet 31. Oktober, 2021 Synes det ene af hendes billeder er identisk med et billede Noodee havde på i sin tid. Er en lille smule skeptisk, måske er det hende der har skiftet navn, så også en anden annonce hvor hun hed Sofia?? Er det Noodee der har skiftet navn kunne det blive en tvivlsom oplevelse, har set flere dårlige anmeldelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PedeC Skrevet 4. December, 2021 Samba skrev, den 31.10.2021 at 12:37: Synes det ene af hendes billeder er identisk med et billede Noodee havde på i sin tid. Er en lille smule skeptisk, måske er det hende der har skiftet navn, så også en anden annonce hvor hun hed Sofia?? Er det Noodee der har skiftet navn kunne det blive en tvivlsom oplevelse, har set flere dårlige anmeldelser. Nej, det er ikke noodee Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 157 Skrevet 4. December, 2021 Hvor ligger det henne af? Er det en klinik eller en privat lejlighed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Comp 39 Skrevet 5. December, 2021 Hvordan er hendes massage ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 122 Skrevet 6. December, 2021 Hmm - så vidt jeg kan se slår hun sine folder i Vejle p.t. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg