Hop til indhold
Guest Tv 2

Skrot fra snot og omvendt

Recommended Posts

Guest Tv 2

Kære i Grønne, jeg kunne forestille mig i arbejder hårdt på sagen hver dag for at skille hvad der egentlig er rigtig og forkert herinde, så mit spørgsmål bliver

Kan man bare oprette sig herinde uden nogen form for kreterrige og derefter bare lyve sig frem i de forskellige tråde (indtil det modsatte er bevist) det er så mit spørgsmål? 

Hvilket jeg undre mig over, at der ikke skal mere til, dog ærgeligt for Eg som ellers kunne være et godt Site :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tv 2 skrev, for 5 minutter siden:

Kan man bare oprette sig herinde uden nogen form for kreterrige og derefter bare lyve sig frem i de forskellige tråde (indtil det modsatte er bevist) det er så mit spørgsmål? 

 

Æh, du har jo selv oprettet dig uden nogen form for kriterier osv. Endda en del gange efterhånden ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Æh, du har jo selv oprettet dig uden nogen form for kriterier osv. Endda en del gange efterhånden ;) 

Pas du nu bare din Hanomac :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tv 2 skrev, for 1 time siden:

Kan man bare oprette sig herinde uden nogen form for kreterrige og derefter bare lyve sig frem i de forskellige tråde (indtil det modsatte er bevist) det er så mit spørgsmål? 

Efter som du selv skriver at de grønne arbejder så hårdt, hvorfor så spilde deres tid med et spørgsmål du selv kan svare på? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Jag är inte en av de gröna, men ett inspel från mig som bor i ett land där sexköp är kriminaliserat och man försöker tolka människohandelslagarna till att kriminalisera sexköp av svenskar även i utlandet:  I samma minut som det krävs att jag lämnar ut den allra minsta personligt identifierbar information för att bli / få förbli medlem i EG stänger jag mitt konto och går i celibat.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, den 30.10.2021 at 23:10:

I samma minut som det krävs att jag lämnar ut den allra minsta personligt identifierbar information för att bli / få förbli medlem i EG stänger jag mitt konto och går i celibat.

Rigtig anonymitet findes ikke på Internet længere, så god fornøjelse med dit cølibat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...