Hop til indhold

Tilfældets Høst

Featured Replies

Skrevet

Her forleden ville tilfældighederne det anderledes end fantasien for en mand i min alder helt rækker til.

Jeg havde en løs eftermiddagsaftale med en ung studerende, der formentlig ikke gør det her så meget. Så dukkede der lige en glædespige op, som jeg altid har haft god kemi med, men som har været væk så længe at jeg troede hun var stoppet. Jeg blev nødt til at besøge hende og det var så fint og dejligt som altid. Nu tænkte jeg så at jeg kunne løbe fra det om eftermiddagen, men hun havde mindst lige så meget lyst til selskab og en rusketur, som hun havde brug for penge. Det viste sig også at blive hyggeligt, vildt og kærligt.

Det sidste der så skete var at de favntag jeg altid har med min kone var så blottede for det fysiske begær, som jeg ellers altid har, at hun måske der blev blød overfor mig, og vi så tog en af de sjældne ture. Jeg havde virkelig præstationsangst, men jeg kunne hvad jeg skulle og vi fik begge det hele med.

Sådan en dag sætter mange tanker i gang, det kunne være dejligt med sex (med konen) to gange om dagen, indtil DET bare bliver for kedeligt.

Jeg kunne aldrig finde på at planlægge sådan en dag, men nu lod jeg tilfældet høste, og jeg havde en dejlig produktiv dag dagen efter, uden nogen tanker om sex, andet end de søde minder.

Kh. Nyde

Skrevet
Nyde skrev, for 15 timer siden:

Her forleden ville tilfældighederne det anderledes end fantasien for en mand i min alder helt rækker til.

Jeg havde en løs eftermiddagsaftale med en ung studerende, der formentlig ikke gør det her så meget. Så dukkede der lige en glædespige op, som jeg altid har haft god kemi med, men som har været væk så længe at jeg troede hun var stoppet. Jeg blev nødt til at besøge hende og det var så fint og dejligt som altid. Nu tænkte jeg så at jeg kunne løbe fra det om eftermiddagen, men hun havde mindst lige så meget lyst til selskab og en rusketur, som hun havde brug for penge. Det viste sig også at blive hyggeligt, vildt og kærligt.

Det sidste der så skete var at de favntag jeg altid har med min kone var så blottede for det fysiske begær, som jeg ellers altid har, at hun måske der blev blød overfor mig, og vi så tog en af de sjældne ture. Jeg havde virkelig præstationsangst, men jeg kunne hvad jeg skulle og vi fik begge det hele med.

Sådan en dag sætter mange tanker i gang, det kunne være dejligt med sex (med konen) to gange om dagen, indtil DET bare bliver for kedeligt.

Jeg kunne aldrig finde på at planlægge sådan en dag, men nu lod jeg tilfældet høste, og jeg havde en dejlig produktiv dag dagen efter, uden nogen tanker om sex, andet end de søde minder.

Kh. Nyde

Kan udmærket følge dig. 

Hvad med at invitere konen på en spa / wellness weekend på et hotel, og forkæle hende med blomster m.m.

Mon ikke det kan føre til et par omgang sex, efter diverse behandlinger? 

Skrevet
  • Author

Jo det lyder som en god idé:)

Det vil forhåbentlig styrke sammenholdet, i stedet for det jeg ellers går og svækker det med. Og jo, vi vil selvfølgelig elske med hinanden på sådan en tur, men om vi så var afsted i en uge ville der nok ikke blive til mere end een tur i høet. Derfor er det så fristende at prøve der hvor græsset er grønnere. Jeg ved godt hvordan det er med det grønne græs, og har lige talt op at jeg har skrevet til over 100 piger på SD, nok haft en dialog med 10, og har mødtes med 5. Hvis jeg havde brugt den samme energi og penge på det herhjemme, kunne jeg måske have haft lige så dejlige oplevelser? Jeg ved det ikke, men vi var vel bare løbet tør for fælles energi?

Jeg får tilført energi af sex, så nu må jeg udnytte min opladning, før jeg føler mig alt for sulten igen. Må hellere komme ud i haven igen i det flotte vejr:rolleyes:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.