CelinaGold 103 Skrevet 30. Oktober, 2021 (edited) Hej alle skønne mænd! jeg afholder gangbang i Esbjerg d.6/11 det bliver fra 15.00-17.30. Prisen for dette vil være 2000.- med max 7-8 deltagere. hvis nogle er interesseret i dette så skriv for info. alt er beskyttet sex, og opkræver et depositum, da jeg flere gange er blevet brændt af til events. jeg opretter en annonce på AL på mandag, som jeg vedhæfter til dene tråd, indtil videre kan i se mig på dette link : https://annoncelight.dk/showad/329606 i kan ringe og skrive til 50180907 for spørgsmål knus Redigeret 30. Oktober, 2021 af CelinaGold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 30. Oktober, 2021 Fantastisk! Vestjyderne bliver godt nok forkælet.. Depositum er altid godt. Det gør/ gjorde man også bla. på Pussygalores til deres, dog ikke Gangbang men pussyparties. En svunden tid som næppe kommer igen. Desværre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CelinaGold 103 Skrevet 30. Oktober, 2021 ppd skrev, for 1 minut siden: Fantastisk! Vestjyderne bliver godt nok forkælet.. Depositum er altid godt. Det gør/ gjorde man også bla. på Pussygalores til deres, dog ikke Gangbang men pussyparties. En svunden tid som næppe kommer igen. Desværre. synes du skal tage turen over broen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 30. Oktober, 2021 CelinaGold skrev, for 19 minutter siden: synes du skal tage turen over broen Der er mange ting som er gode ved Jylland. At du som ung dansk pige holder Gangbang er endnu et plus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg