Hop til indhold

Ungt par i Odense

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Er der ingen der har besøgt dette par?? Hun ser dejlig ud, nogen burde ha prøvet :-) men ska lige være sikker på hende/dem??

Skrevet

Der er igen tvivl om at de er ude på og vil tjene hurtige penge. Hvilket typisk afspejler sig på servicen.

- Og med en pris på 1200,- for 30. min. ville jeg hellere gå ind på en klinik. Men hver sin smag ;)

Skrevet

Der er igen tvivl om at de er ude på og vil tjene hurtige penge. Hvilket typisk afspejler sig på servicen.

- Og med en pris på 1200,- for 30. min. ville jeg hellere gå ind på en klinik. Men hver sin smag ;)

Hvordan konkluderer du det? Annoncen ligner da andre "swinger" type annoncer jeg har set gennem tiderne.

Skrevet

Hvordan konkluderer du det? Annoncen ligner da andre "swinger" type annoncer jeg har set gennem tiderne.

Der står da langt mere om betaling osv. end om ydelsen

Skrevet

Der står da langt mere om betaling osv. end om ydelsen

Jeg kan virkelig ikke følge dit ræsonoment - men det er jo heller ikke så vigtigt.

God dag

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg tillader mig lige at vække tråden til live igen - nogen, der har været der endnu?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.