Hop til indhold
NN 8000

Noget godt på ruten Aarhus-Auning i næste uge, fx SkødstrupP

Recommended Posts

Hej,

God massage/ekstra på denne rute pt.? Hvad er fx status på stederne i Skødstrup, som der tidl. har været skrevet om? Har aldrig selv været der.

Tak,

NN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mayuree giver lækker pirring, men ikke hendes assistenter. Ingen happy end.

Har ikke selv været hos Lampoo, men hun får meget dårlige anmeldelser.

Lidt af vejen er Suksabay i Rønde. Endnu bedre pirring, men ingen happy end. Meget søde damer.

Redigeret af Prikken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
NN 8000 skrev, for 50 minutter siden:

Tak, andre input?

NN

 

Der er vist ikke andre på de rute :) 
Åh jo der er jo Egå Wellness som skulle være helt uden pjank. Og så er/var der en i Hornslet ejet og samdrevet med Egå Wellness, med Monthila som massør, men igen, ingen pjank. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Lampoo et par gange i foråret 2020. Blev begge gange betjent af Mimi. Ved første besøg var jeg fuldt tilfreds med både massage og ekstra, og også fuld tilfredshed med andet besøg, hvor vi kun nåede det ekstra. Klar til aftalt tid, behagelig betjening, fuld tid, efterfølgende bad. Har ikke mødt mutter selv, men den ene gang kom der en ung sød lille pige, som skulle afløse mutter på hendes fridag. Billedet på deres annonce er ikke af Mimi, og jeg tror heller ikke det er af mutter.

De har jo så efterfølgende fået en del hug for dårlig service og manglende respekt for aftaler. Så om jeg har været heldig, eller andre har været uheldige, det ved jeg ikke. Det er efterhånden et halvt års tid siden der har været negative ytringer om stedet, så der må jo da være nogle kunder der går tilfredse derfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Der er vist ikke andre på de rute :) 
Åh jo der er jo Egå Wellness som skulle være helt uden pjank. Og så er/var der en i Hornslet ejet og samdrevet med Egå Wellness, med Monthila som massør, men igen, ingen pjank. 

 

Den ligger i Auning…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til alle. Så de to steder i Skødstrup er at foretrække, hvis man som minimum ønsker pirring? Nogen med nylige erfaringer derfra?

Tak,

NN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bedste pirring får du i Rønde (var der sidst for et par uger siden).

Vil du mere end det, er der kun Lampoo i det område. Måske er det en ide at søge på dem, for der er åbenbart meget forskellige oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...