Hop til indhold
DjursGut

Miki Århus, virkelig lækker oplevelse

Recommended Posts

Dette er min første anmeldelse, så bær over med mig.

Jeg har idag besøgt Miki i Århus

https://annoncelight.dk/showad/248143

Jeg er sikker på det er hende på billederne, dog er de enten redigerede en smule, eller hun har meget makeup på.
Hendes bryster er også større på billederne, om det er pushup bh, vinklen eller redigering, skal jeg ikke kunne sige.

Stedet i Århus er ikke det mest diskrete, men selve værelset er virkelig pænt og rent, det er ikke bare et tomt værelse med en seng.

Pigen der tager i mod en er glad og smilende, jeg havde mulighed for at komme en halv time før den oprindelige aftale, det var ikke noget problem.

Miki er et lille nips, jeg blev virkelig overrasket da hun åbnede døren, af en eller anden årsag havde jeg forestillet mig hende højere, men hold da op hvor er hun lækker!

Hun er enormt berøringsvenlig, hun startede med at ligge ind over mig, så jeg kunne sutte på hendes fine bryster, imens jeg kunne lade mine hænder glide rundt på hendes krop som jeg lystede.

Derfra videre i en 69 uden kondom, stadig med hænderne rundt på hendes spændstige bløde krop. Det at slikke hendes helt glatte og virkelige lækre fisse imens ens hænder er fulde af hendes små stramme baller var lige ved at få mig over kanten.

Jeg tror hun kunne mærke det, så hun spurgte om vi skulle have sex, så på med kondomet. Da min kampvægt er lidt over dobbelt så meget som hende, blev det med hende øverst :D

På det tidspunkt var jeg så tændt at der ikke gik mange minutter før jeg kom, hun er ret så stram og blev med at ride løs igennem min udløsning.

Stille og rolig rengøring og smalltalk uden det blev akavet, jeg var ude på gaden igen efter 25-30 minutter, hvilket jeg vil mene er helt i orden, da jeg selv tog initiativet til at komme hurtigt i tøjet igen.

Jeg blev tilbudt bad før og efter, men da jeg lige var trådt ud af badet takkede jeg nej, hvilket blev fint accepteret.

Klart min bedste oplevelse (de 2 andre jeg har prøvet, er ikke noget at skrive om) og sidder nu her et par timer efter og tænker det godt kunne gentages

Del dette indlæg


Link til indlæg
galten skrev, for 51 minutter siden:

Lyder til at være en god oplevelse. Hun ser spændende ud. Hvilket område i Aarhus taler vi om?

Den nordlige del af latinerkvarteret i Århus C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...