Hop til indhold

Recommended Posts

Havde set de forskellige anmeldelser, men kunne ikke rigtig finde ud af hvilken lejer jeg skulle tror mest på, og billederne blev ved med at tiltrække mig, så jeg tog forbi igår. Det blev jeg egentlig ikke meget klogere af. Hun er ikke så køn som billederne viser, men har et charmerende ansigt. Kroppen er lidt løs i det, og brysterne lever ikke op til billederne. Hverken på størrelse eller form. hun tager dog pikken som en champ, og var med på alle mine positionsskift mm. God tålmodighed, og hun er dyb (kan se der er en anden broder herinde der netop spørger til det). Vi kom dog aldrig helt op at ringe, og det var nok mest på grund af den visuelle skuffelse hos mig. Dejlig diskret sted, hvor der også var en anden "gammel kending" som jeg mødte for et par måneder siden. Dengang var jeg ret vild med hendes bryster, men hun kaldte sig noget andet. https://annoncelight.dk/showad/327351 Billede 6 viser hende meget godt. De andre er gamle eller kraftigt fotomanipuleret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...