Hop til indhold

Dobbeltblowjob af modent venindepar i Slagelse

Featured Replies

Skrevet

Synes lige at jeg vil dele denne oplevelse med jer.

Jeg havde en af de lange dage på kontoret og efterfølgende aftenmøde i byen, så da bilen endelig vendte snuden mod det Vestsjællandske var jeg godt brugt allerede.

En brummen fra lommen vidnede om at konen overnattede hos en veninde, så ingen ømhed at hente her... Jeg skimmede de seneste anmeldelser for at se om noget kunne passe sammen på turen hjem, så de forskellige hjemmesider og til sidst EB.dk.

Ordet dobbeltblowjob sprang lige i øjnene men da det er efterfulgt af "modent venindepar" tænkte jeg mig lige om en gang mere... Enden på det blev en SMS med spørgsmål om hvordan, hvor meget og hvor... Hurtigt svar 700,- for hele pakken...

Hoved 2 tog over og jeg ringede op for at bekræfte aftalen.

Hvem kan sige sig helt fri for at have drømt om den ultimative behandling af 2 piger samtidig, ikke mig i hvert fald.

Hurtigt hjem og et bad og så tilbage mod Slagelse, da jeg nåede frem til den aftalte adresse ringede jeg igen og efter en kort spadseretur var jeg fremme ved legehuset. Inden for døren konstaterede jeg at det ikke var en underdrivelse at de var modne, men på det tidspunkt var der ingen vej tilbage lød det fra hoved 2, og heldigvis for det ;)

Ud af tøjet og op på sengen, en grundig afvaskning, og så til makronerne, den ene behandlede min pik imens den anden røg sig kærligt af mine nosser. Fantastisk tænkte jeg og ænsede derefter bare hvordan hele min krop byggede op til orgasmen. Midtvejs blev der skiftet, ikke dårligt og der gik ikke længe før kanonen fyrede af...

Derefter aftøring, tøj på og lidt hyggesnak på vej ud af døren.

Stedet 10 (diskret parkering)

Pigerne 6 (store bryster er jo altid et plus)

Behandlingen 8 (lidt hårdhændethed til tider og ikke så meget øjenkontakt)

Skrevet

Hvor gamle vil du tro at de var? :D

40'erne? 50'erne?

Og havde de kort gråt hår?

Jeg er bare interesseret i om de var "modne" eller om det var 2 gamle damer :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.