Hop til indhold

Tiger i Vejle - for første gang - endeligt

Featured Replies

Skrevet

har hørt/læst meget om hende, og fik endeligt booket en tid hos hende. Korrekt en flot pige med dejlige former, og store bryster. Hun udførte en supergod massage, som jeg bad om,og da hun bad mig vende om, skal jeg da love for hun gik i aktion.. Så dejligt et blowjob, på med gummi og op på hesten med hende. Sjovt med det spejl, hvor man kan se alt fra siden. Jeg må simpelthen prøve hende senere igen, inden hun vist tager på ferie

https://annoncelight.dk/showad/322922

Skrevet
larsen9988 skrev, for 12 timer siden:

har hørt/læst meget om hende, og fik endeligt booket en tid hos hende. Korrekt en flot pige med dejlige former, og store bryster. Hun udførte en supergod massage, som jeg bad om,og da hun bad mig vende om, skal jeg da love for hun gik i aktion.. Så dejligt et blowjob, på med gummi og op på hesten med hende. Sjovt med det spejl, hvor man kan se alt fra siden. Jeg må simpelthen prøve hende senere igen, inden hun vist tager på ferie

https://annoncelight.dk/showad/322922

Hun er væk. Annoncen er ihvertfald gone !

Skrevet
Zar skrev, for 11 minutter siden:

Hun er væk. Annoncen er ihvertfald gone !

Hun har vist kun sin annonce på når hun arbejder. Hun skal også sove ind imellem. 

Skrevet

Jeg tillader mig lige at skrive en anmeldelse i denne tråd, også selv om det ikke min første gang sammen med skønne Tiger Rose ... men det er godt nok lang tid siden, da jeg ikke bor i Vejle, og bare ikke har haft mulighed for at komme på de kanter.

Da jeg læste i hendes seneste annonce, at hun rejser tilbage til Thailand om tre uge, var jeg bare nødt til at gøre noget - og med et par spring frem-og-tilbage med DSB fandt jeg vej til hendes fine forretning.

Hun er bare fantastisk fræk! ... åbnede døren iført sexet lingeri, så jeg kunne nyde hendes skønne krop, smukke bryster og lækre numse ... ud i bad og ind på sengen ... en dejlig massage, der får al stress til at forlade kroppen ... og så WOW, når man bliver vendt om og hun med et frækt blik i øjnene starter med at masserer sine bryster med olie, og samtidig bruge hele sin krop til at masserer mig med ... så er jeg lige ved at eksplodere. Heldigvis var der tid tilmeget mere 'senge-gymnastik' inden jeg kom med et brag.

Det er helt ikke sidste gang at DSB får lov at hjælpe mig med at besøge skønne Tiger Rose!

Skrevet
Søndagsvikingen skrev, for 2 minutter siden:

Da jeg læste i hendes seneste annonce, at hun rejser tilbage til Thailand om tre uge

Du behøver nok ikke panikke. Sidst hun var her i Århus begyndte hun at skrive 3 uger ca 4 måneder før hun vitterligt rejste. Men det kan selvfølgelig være svært at få billetter ;) 

Skrevet
Søndagsvikingen skrev, for 13 timer siden:

Jeg tillader mig lige at skrive en anmeldelse i denne tråd, også selv om det ikke min første gang sammen med skønne Tiger Rose ... men det er godt nok lang tid siden, da jeg ikke bor i Vejle, og bare ikke har haft mulighed for at komme på de kanter.

Da jeg læste i hendes seneste annonce, at hun rejser tilbage til Thailand om tre uge, var jeg bare nødt til at gøre noget - og med et par spring frem-og-tilbage med DSB fandt jeg vej til hendes fine forretning.

Hun er bare fantastisk fræk! ... åbnede døren iført sexet lingeri, så jeg kunne nyde hendes skønne krop, smukke bryster og lækre numse ... ud i bad og ind på sengen ... en dejlig massage, der får al stress til at forlade kroppen ... og så WOW, når man bliver vendt om og hun med et frækt blik i øjnene starter med at masserer sine bryster med olie, og samtidig bruge hele sin krop til at masserer mig med ... så er jeg lige ved at eksplodere. Heldigvis var der tid tilmeget mere 'senge-gymnastik' inden jeg kom med et brag.

Det er helt ikke sidste gang at DSB får lov at hjælpe mig med at besøge skønne Tiger Rose!

Hmmm mødte du bare op på hendes adresse uden at have en aftale med hende??     

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.