Hop til indhold
BTB

Pudong, Shanghai

Recommended Posts

Sidder her på et hotelværelse i Shanghai og har en smule at fortælle jer her på EG. :) Priser er i RMB og skal ganges med 0.915 for DKK.

Jeg ankom torsdag formiddag lidt radbrækket efter den lange flyvetur og så at hotellet havde et Spa. Jeg gik ned for at få 1 time hård massage inden jeg skulle have en lur. Efter bad fik jeg en god hård massage. Da jeg skulle til forsiden kom der en vaskeklud over de ædlere dele. Der kom hurtigt forsøg på stimulering. Jeg spurgte om prisen og fik lidt af et chok, 1800 RMB. Prisen fik sammen med det at jeg var træt fik hurtigt lysten til at forsvinde, så jeg nøjedes med massage til 750 RMB. Lidt dyrt, ved det, men jeg gad ikke gå på jagt efter et sted.

Efter en god lur og et godt måltid kinesisk gik jeg på jagt efter cola zero som de ikke har på hotellet :?: . Det fandt jeg i en lille kiosk på Laoshan Road. I det område ligger der 5-6 massage steder og jeg valgte et af dem. Receptionen ser ok ud og der er altid 3-4 piger. Jeg valgte olie massage til 200 RMB. Man bliver ført oven på til et lille lidt snusket rum. Der får man et bad mens pigen venter uden for. Man får også et par ”silke” underbukser til at tage på, da man jo ikke iht loven i Kina må være nøgen under massagen :D . Efter en god massage på ryggen blev jeg vendt om og snak kom hurtigt ind på ekstra. Det kostede 300 RMB for svensk mens det kostede 500 RMB for bagsiden af hendes knæ, knæhasen. Jeg ved ikke hvad det hedder i knæhasen men den var ny for mig så det sagde jeg ja til.

Hun startede med at få mig gjort stiv med hånden samt det sædvanlige kinesiske, sutte på mine brystvorter. Derefter smurte hun godt men olie bag på knæet og så var min penis mellem hendes læg og lår. Hun bevægede derefter benet op og ned i langsomme bevægelser. Der var en ny men dejlig fornemmelse, en mellemting mellem svensk og dansk er nok den bedste beskrivelse, og der gik ikke lang tid før jeg kom. Efter massagen fik jeg et nyt bad, gav pigen de 500 i rummet og de 200 i receptionen. Herefter gik jeg glad og tilfreds hjem.

Fredag blev det ikke til så meget pga arbejde, men jeg fik en rigtig god fodmassage på 90 min til 300 RMB hos Liangzi Foot Massage. Det er et rigtigt godt og seriøst sted, ikke noget med ekstra. I dag søndag fik jeg en 90 min hård og god full body olie massage til 400 RMB.

Lørdag eftermiddag skulle der prøves noget nyt. I samme bygning som Merrylin Hotel ligger der en sauna klub på 3. etage, kan desværre ikke huske navnet. Når man kommer til receptionen bliver man spurgt om man vil have speciel massage. Når man siger ja får man at vide, at den koster 880 RMB.

Man bliver derefter ført ind til omklædning, hvor man får eget skab med egen magnet lås. Derefter går det videre gennem en labyrint til en dør. Her skal man vente 2 min i et lokale til fodmassage. Så bliver man ført ind til fishbowl med envejsglas, hvor der stod ca 10-15 piger og ventede. Efter at have valgt en pige med gode bryster efter kinesiske forhold tog hun mig i hånden og førte mig oven på til et lokale delt i to dele.

En den ene del stod der en almindelig seng mens der i baderummet stod en seng med plastisk overtræk og kant på siden så man ikke kunne ryge/glide af. Jeg blev lagt på maven på sengen i baderummet mens hun nøgen begyndte at vaske mig grundigt, også mellem ballerne. Herefter smurte hun sæbe på mig og så fik jeg en soapy massage på bagsiden. Jeg fik derefter det samme på forside, hvor penis blev masseret med bryster, mis og krop. Herefter var det ind på sengen og om på maven. Med vand i munden blev hele min bagside kysset og det endte med at stjernen også fik en tur med tungen godt inde. Dette var endnu en første gang for mig, ikke dårligt. Jeg blev vendt om og blev spurgt om afslutning. Jeg fik herefter et dejligt blow med gummi.

Søndag skulle en ny sauna prøves. Denne ligger på 5 etage af Bao'an Hotel. Denne er lidt dyrere, koster 1135 RMB. Igen bliver man ført ind til omklædning med eget skab. Herefter kommer man ind til et pool område, hvor man kan tage et bad samt slappe af i en stor pool sammen med andre nøgne mænd. Når man vil videre kommer man igen ind til et fodmassage rum og får lidt at drikke, grøn te for mig. Men denne gang var der ingen fishbowl. Man kommer man ind rum hvor der venter en køn, slank ung pige. Man bliver lagt på briksen og hun går i gang med en ikke så god massage mens hun har tøj på. Jeg lå og tænkte på om min 1135 var spildt samt om jeg ikke skulle have valgt det andet sted. Efter massage går hun i gang med pirring men jeg var ikke i specielt humør. Hun gik derefter og var væk i 3-4 min. Hun kom tilbage med to kopper vand.

Da hun kom tilbage røg tøjet og hun blev kælen. Jeg blev lagt på ryggen og mens hun gav lidt svensk fik brystvorterne igen en tur (siger mig ikke noget :roll: ). Derefter fik jeg et fantastisk blow. Hun startede med at komme koldt og varmt vand i munden samt et kondom. Det blev sat på med munden mens hun blandede vandet omkrig min penis, en fantastisk fornemmelse. 3-4 gange skiftede hun vand og jeg var lige ved at komme. Herefter fik jeg ny gummi på og fik en god ridetur. Så det blev en dejlig oplevelse, specielt det vand show.

I morgen mandag skal jeg på arbejde igen men jeg skal have en ny tur. Det bliver dog nok en gentagelse af lørdag, da det efter min mening var det bedste sted, jeg er lidt vild med soapy massage. Hvis jeg oplever noget nyt skal jeg nok vende tilbage med beskrivelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror at det normalt kaldes Ice and Fire. Og du har helt ret. Det kan bringe lillebror helt op at ringe.

 

Prøv at undersøge muligheden for Red Rope. Så hænger der noget rødt stof ned fra loftet. Og pigen bruger det til på akrobatisk vis at sænke sig ned og rotere rundt på lillebror. Skal dog siges at da det var prøvet så er det ikke noget jeg vil betale for igen.

 

Kan se at Shanghai er blevet dyr siden jeg var der. Personligt kan jeg bedst lide de små lokale Hairdressers. Der kommer man meget langt med 200 kr i drikkepenge.

 

Sig til hvis du kommer til andre byer. Shanghai er meget sjældent på min plan.

 

 

F

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder interessant med hairdressers...hvordan ved man at man har fundet det rigtige sted og hvad er koderne???

 

Jeg kigger efter røde lamper. Og så skal der sidde et par piger indenfor som absolut intet foretager sig ud over at sidde som reklame. Og massage hedder massage. Tror jeg nok. Og er der tvivl så bruger jeg ordet xiao di di som ret beset betyder lillebror. Men hvor det egentlig er xiao di hvor det andet pludselig betyder penis. Og så griner de og fniser altid.

 

Når mama så prøver at sige noget med tal så siger jeg bare no. Og viser 200 yuan. Ikke mere. Så kommer du oftest op på første sal og der hjælper det meget på servicen hurtigt at stikke pigen 100 yuan ekstra. Så får du god service den næste time. Med hele pakken.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej allesammen i denne tråd:)

 

Det er virkeligt fedt med et par gode tips og et par uddybende beskrivelser - for Kina har længe stået på min ønskeliste - for jeg synes (ret mig hvis jeg tager fejl) at de kinesiske massagesteder tilbyder lidt mere avanceret massage end så mange andre steder (fx. fire/ice ell red rope). Men jeg kender slet ikke til de gode byer / steder i byerne hvor man kan finde den slags! :(

 

Kan I give et par tips/tricks til hvilke byer i Kina man skal satse på, samt hvor i byerne der sker noget - og hvor man evt. kan læse mere..

 

PÅ forhånd tak!:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Eventyr

 

Jeg har fundet ud af at det findes i alle kinesiske byer. Mange hoteller har deres egen massage service hvor man også kan købe tillægsydelser.

 

Det hele afhænger af hvor meget kinesisk du kan. Kan du ingenting ville jeg anbefale at starte i HongKong. Der ville jeg besøge K-Pressure i Woosong Street (ikke langt fra Jordan Street) og få taget trykket. Derefter ville jeg gå lidt rundt i kvarteret bagefter og lade mig blive samlet op af en de gående hairdressers. Der er også forskellige små lejligheder men der er jeg et par gange blevet lidt skræmt af manglende lys. Nok bare mig som er en kylling.

 

Men du kan læse meget mere om Kina på internationalsexguide.info.

 

Fortæl mere om hvilke byer du har tænkt det. Det kan være vi kan hjælpe med tips.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kigger efter røde lamper. Og så skal der sidde et par piger indenfor som absolut intet foretager sig ud over at sidde som reklame. Og massage hedder massage. Tror jeg nok. Og er der tvivl så bruger jeg ordet xiao di di som ret beset betyder lillebror. Men hvor det egentlig er xiao di hvor det andet pludselig betyder penis. Og så griner de og fniser altid.

 

Når mama så prøver at sige noget med tal så siger jeg bare no. Og viser 200 yuan. Ikke mere. Så kommer du oftest op på første sal og der hjælper det meget på servicen hurtigt at stikke pigen 100 yuan ekstra. Så får du god service den næste time. Med hele pakken.

 

Tusind tak...det skal jeg huske..... Var i en mindre by et par timer fra Shanghai og der var flere barer med piger, men fandt aldrig ud af om man kunne få mere en øl.....man blev underholdt hvis man gav et par øl til ca 20 penge og det var også prisen for ens egen øl...Hyggelige steder men ikke meget engelsk...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...