Bababush 116 Skrevet 27. Oktober, 2021 I sommers var jeg en tur forbi Adele da hun holdt til i indre by. Det var en virkelig god oplevelse, så nu hvor hun er tilbage tænkte jeg at jeg vil lave en ny aftale med hende. Det er 100% hende på billederne. Hun er en lille nips, som i virkelig petite, men så med nogle store nødder og nogle ret vilde læber. Det hele er lidt off, men fungerer egentlig ret godt for hende. Hun er ret lækker og meget imødekommende. Jeg får lavet en aftale og står foran hendes dør 30 minutter senere. Bliver lukket ind og skal lige finde rundt i opgangssystemet, der ikke er helt intuitivt, men det lykkedes. Hun spørger om hvor længe jeg vil blive. Det blev en halv time og med anal tak. Pengene skiftede hænder og vi kom på rekordtid begge ud af tøjet og den klassiske dans gik igang. Mig ned på sengen og får et blow, med gummi. Det var lidt af en slow dance. Meget blidt. Hvilket var meget godt, da jeg ellers ville ha været kommet med det samme. Der var godt kriller i dilleren den dag. Hun bestig mig og red mig langsomt, mens hun badede mit ansigt i hendes patter. Mine hænder tog godt fat om hendes meget petite røv. Her lå vi i et stykke tid og efterhånden kom pikken længere og længere ind. Så skiftede vi til doggy og hun spurgte pænt om jeg lige ville køre lidt fisse først eller bare direkte i røven. Og her opstår dilemmaet, for går jeg direkte til anal, kommer jeg helt sikkert hurtigere og får kortere tid med hende, men til gengæld får jeg også mere anal, end hvis jeg starter i fissen og går over til anal bagefter. Game time decision som man siger. Så jeg gik direkte til anal, hvilket betød at min halve time nok kun var 20 minutter, men alle de bekymrer var pludselig ligemeget da først min pik røg op i hendes ekstremt stramme røvhul. Til at starte fik jeg kun lige hovedet ind, hvilket er sådan lidt arrrggh, men jeg kender rutinen. Der skal lige varmes op først. Så stille og roligt kørte vi frem og tilbage. Jeg kom desværre aldrig helt i bund, men det var stadivæk dejligt at se pikken køre ind og ud af det røvhul. Hele seancen var stille og rolig langsom knep. Ikke noget pse, men heller ikke noget gfe. Det var et eller andet sted lige midt imellem. Da jeg var færdig lå vi og snakkede lidt og så i tøjet og ned på gaden igen. Gentagelsefaktoren er høj. Hun sagde noget om at hun ville tage til Århus snart og så komme tilbage i et par uger, inden hun tog hjem. Tror hun sagde midt december 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1180 Skrevet 27. Oktober, 2021 For helvede, det er et røvhul jeg godt gad have omkring pikken! Tak for en god anmeldelsE 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 310 Skrevet 28. Oktober, 2021 Hvor holder hun til idag ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bababush 116 Skrevet 28. Oktober, 2021 Martin1963 skrev, for 2 timer siden: Hvor holder hun til idag ??? Islands Brygge, i en meget pæn lejlighed. Lidt underlig indrettet, men det er jo ikke det man kigger på alligevel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg