Hop til indhold

Dirty Sara - Horsens

Featured Replies

Skrevet

God aften folkens :)

https://annoncelight.dk/showad/314973

Jeg er lige hjemvendt fra et besøg hos denne dejlige kvinde. 

Helt igennem en af de mest ærlige annoncer jeg har oplevet. Jeg havde læst lidt her på EG at hun intet form for engelsk kunne, og kun kan polsk, men hun benytter sig af oversættelses app, samt andre har haft gode oplevelser med hende. 

Kommunikation via sms gik glimrende, og hun var hurtig til at svare. 

Hun holder til i en pæn, helt almindelig lejlighed i byen. 

Jeg betalte for en halv time, tog et bad, og så ind til hende i soveværelset hvor løjerne skulle foregå. 

Hun er rigtig sød og smilende. Startede med at stå op, kæle for hinanden, og et dejligt langt, tungekys. 

Sara virker på ingen måde som om hun har travlt, tværtimod. 

Hun satte sig på sengen og begyndte at sutte på min allerede godt stive pik. Dejligt, stille og roligt blowjob uden gummi, hvor jeg rigtig kunne nyde synet af min pik i hendes mund. 

Dernæst trak hun mig ned at ligge på sengen, og fortsatte med at sutte mig. Og hold da kæft hun kan sutte :shock:. Hun tog den helt ned i halsen flere gange, og hvis hun var fortsat på den måde kunne jeg let være kommet i munden på hende. Så tog hun den ud af munden og fandt et kondom frem, satte det på og begyndte at ride mig bagvendt. Det var super frækt. 

Efter det, brugte hun et af de få ord hun kan på engelsk. Doggy? Jeg svarede: anal? Ok sagde hun, og fandt noget glidecreme frem og smurte os begge ind.

Jeg trængte forsigtig op i hende stramme lille røvhul, og kunne mærke der ikke var langt igen, så nogle langsomme, dybe stød, for til sidst at kneppe hende lidt hurtigere til jeg kom oppe i røven på hende. 

Allerede da hun havde min pik i munden lå jeg og tænkte at hvis bare alle glædespiger var lige så ærlige med deres annoncer og gav lige så god service.... Ja så var der egentlig slet ingen grund til at dette forum fandtes ;).

Måske hun burde undervise andre piger i branchen om hvordan man giver god service?? ;):D

Skrevet

Kan kun tilslutte mig ovenstående, hun giver en god oplevelse.

Skrevet

Nogle der har prøvet hendes facefuck?

Skrevet
  • Author
Hissel skrev, for 5 timer siden:

Nogle der har prøvet hendes facefuck?

Det prøvede jeg så ikke. 

Hvad er et facefuck helt præcist? 

Skrevet
Jernet skrev, for 6 timer siden:

Det prøvede jeg så ikke. 

Hvad er et facefuck helt præcist? 

Det er hvor manden knepper hendes mund. Gerne dybt og hårdt

Skrevet

Hun lyder da skøn. Hvor er det ca. henne i Horsens ? Kommer nemlig selv fra området….

Skrevet
  • Author
Vaffel skrev, for 8 timer siden:

Hun lyder da skøn. Hvor er det ca. henne i Horsens ? Kommer nemlig selv fra området….

5 minutter fra bilka. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.