Hop til indhold
pik2fisse

Emma first time i Århus :(

Recommended Posts

tdlr; spild af tid og penge.

fandt annoncen

https://annoncelight.dk/showad/314995

Vi sms'ede og jeg mødte op til hendes sted, jeg tog et hurtigt bad og vi begyndte så det der plejede at være det sjove.
Det er ikke pigen på billeder og hun ser ikke godt eller lignende billederne på annoncen.
Jeg skulle have aflyst mødet pga. det men i dette øjeblik tænkte jeg ikke med hovedet.

Hun satte gummi på mig og efter prøvede hun at give et blowjob, men dette varede meget kort, hurtigt og mekanisk.

Hun var slet ikke berøringsvenlig, jeg måtte hellere røre hendes patter. Hun stoppede mig og sådan tinge tænder jeg ikke for.
Jeg var meget skuffet. Der var bare spild af tid og penge.
Annoncens billeder og indhold matcher slet ikke virkeligheden:(

Del dette indlæg

Link til indlæg

First at all mister pik you should start to Learn how to be nice whit girls 

If you pay 500kr that its not mean you have to treeat the girls like animal 

This guy its come to my place very smile he its make shower and then he pay me 15min 500kr after when I start to make him blowjob he slap my ass very very hard . When we start to fuck he its do the same to my breast very hard and he its push me out of the bad and he say that he will give me bad review because I don’t stay to slap me how he want ( my ass and my breast they are Green now )

Stop to lie about girls that its not real pictures just because you are crazy and slap the girls 

All the girls just right to me if you dont want to meet this crazy guy. The number of this guy its have to be at the block at every girls

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hello
I'm not here to argue nor to dispute. It's à forum where people give reviews. I have the right to report my experience. You have the right to give your opinion. I would have liked to write a positive review rather than a negative one and
I shouldn't reply to your message if you didn't treat me as a liar. I refute that I have treated  you bad nor slap you on your back. I'm not that kind of guy!

It wasn't me. You might be confusing me with another customer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...