Hop til indhold
cassanova

BELLA66 , Esbjerg giv agt!!!! Falske billeder!

Recommended Posts

Havde et godt øje til Bella66 på AL , hende ville jeg meget gerne aflægge et besøg. Aftalte via SMS at mødes til 30 min. Lir. Men da døren blev åbnet var det slet ikke hende på billederne i annoncen. Hun var nærmest modsætningen fysisk , lille og buttet med små bryster, tror faktisk hun var thailænder. Og så er det lige præcis i sådan en situation at jeg vender om i døren, farvel og tak for kaffe!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 46 minutter siden:

Jeg tror altså også trådstarter er galt på den...

Hej!

nej jeg er ikke galt på den , ja jeg syns også det er lidt mystisk, det var helt sikket ikke hende på billederne der åbnede døren. Prøv at aflægge hende et besøg og få syn for sagen. Der var 3 gp ere i huset , måske der er tale om forveksling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest matrix
cassanova skrev, 1 time siden:

Denysa i samme hus til orientering!

Hende har jeg besøgt, og hun er ikke lille og buttet eller thai

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

Denne sag skulle opklares, så jeg besøgte pigen.

Hende jeg mødte var IKKE hende på billederne.

Hun var heller IKKE thai eller buttet overhovedet.

Mødte en slank pige fra Colombia, som egentligt var pæn nok. Slank, brun med en lækker latina-bagdel. Hendes bryster var kunstige, og ikke særligt pænt lavet. Særligt den ene af dem havde fået ødelagt hendes brystvorte, og hun havde nogle små ar på maven mv. Ikke noget der generede mig, men det fortæller mig med sikkerhed, at det ikke er pigen på billederne.

Hendes service kan absolut højest klassificeres som middel. Sød pige, meget rar. God forspil på sofaen med dans, pille og slikke lidt. Så til sengen. 1 minute sutten og så var det forbi. Lidt mere forspil inden kondom blev monteret. Sex kunne ikke ikke rigtig holde til, og derfor blev det til mindre end 10 minutters faktisk sec. Så ville hun afslutte med hånden.

Kommer desværre ikke igen.

Jeg mistænker en smule, at de måske bruger en tidligere piges annonce og billede, men skifter pige ud med hvem der lige er til rådighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
EsbjergFyren skrev, 1 time siden:

Denne sag skulle opklares, så jeg besøgte pigen.

Hende jeg mødte var IKKE hende på billederne.

Hun var heller IKKE thai eller buttet overhovedet.

Mødte en slank pige fra Colombia, som egentligt var pæn nok. Slank, brun med en lækker latina-bagdel. Hendes bryster var kunstige, og ikke særligt pænt lavet. Særligt den ene af dem havde fået ødelagt hendes brystvorte, og hun havde nogle små ar på maven mv. Ikke noget der generede mig, men det fortæller mig med sikkerhed, at det ikke er pigen på billederne.

Hendes service kan absolut højest klassificeres som middel. Sød pige, meget rar. God forspil på sofaen med dans, pille og slikke lidt. Så til sengen. 1 minute sutten og så var det forbi. Lidt mere forspil inden kondom blev monteret. Sex kunne ikke ikke rigtig holde til, og derfor blev det til mindre end 10 minutters faktisk sec. Så ville hun afslutte med hånden.

Kommer desværre ikke igen.

Jeg mistænker en smule, at de måske bruger en tidligere piges annonce og billede, men skifter pige ud med hvem der lige er til rådighed.

Godt at få falskneriet bekræftet. Det mærkelige er at pigen på billederne for ganske kort tid siden var i Midtjylland viser en anmeldelse af hende der. Du burde nok være vendt om i døren, det er den eneste og hårde måde at komme brugen af falske billeder til livs på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...