Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/328861

Havde den store fornøjelse at besøge denne unge kvinde idag .

Hun er ca 30 med lidt former.Dejl8ge silikone bryster og dejlig stram .Gav en rigtig god massage med efterfølgende fuld pakke . (Svært at sige nej når man ligger der med stiv pibe)

Prisen er mellem hende og jeg

Hun fortalte at der osse boede en ladyboy i huset ,men jeg spurgte ikke mere ind til hende.

Huset er meget diskret på en villavej uden nogen tegn på hvilken type forretning der foregår.

Genbesøg helt sikkert næste gang jeg er på de kanter 

Skrevet
jalokin71 skrev, for 2 timer siden:

Huset er meget diskret på en villavej uden nogen tegn på hvilken type forretning der foregår.

Det altså ikke Thai stedet på hovedgaden, hvor der er bling-bling lys ved huset.?

Skrevet
  • Author
sweetstone skrev, for 1 time siden:

Det altså ikke Thai stedet på hovedgaden, hvor der er bling-bling lys ved huset.?

Nej det er i et stille villakvarter tæt på hovedgaden 

Skrevet
sweetstone skrev, for 16 timer siden:

Jeg har været på bling-bling et par gange. Pen gør det altså ret så godt.. Stort set alt er muligt - i hvert fald efter nogle besøg ( mødte hende først i Lillebrænde). Meen 45 min. I bil dertil begrænser det en smule.

• 4 weeks later...
Skrevet
otto06 skrev, den 28/10/2021 at 09:15:

Jeg har været på bling-bling et par gange. Pen gør det altså ret så godt.. Stort set alt er muligt - i hvert fald efter nogle besøg ( mødte hende først i Lillebrænde). Meen 45 min. I bil dertil begrænser det en smule.

Hej Otto, jeg har også nydt Pen både i Rødby og i Lillebrænde. Nu ser jeg at Pen ikke er på annoncen fra Rødbyhavn mere. Ved du hvor hun er ? Eller måske bare ferie.

Bh 

Skrevet
swapswap skrev, for 23 timer siden:

Hej Otto, jeg har også nydt Pen både i Rødby og i Lillebrænde. Nu ser jeg at Pen ikke er på annoncen fra Rødbyhavn mere. Ved du hvor hun er ? Eller måske bare ferie.

Bh 

Pen er åbenbart på Falster nu.https://annoncelight.dk/showad/329736

Skrevet
swapswap skrev, den 22.11.2021 at 17:32:

Bh 

Joh, Pen er i Rødbyhavn.. I hvert fald for 2 dage siden..

• 2 weeks later...
Skrevet

Er der stadig en ladyboy i huset ?

Skrevet
Tb60 skrev, for 6 minutter siden:

Er der stadig en ladyboy i huset ?

Huset er til genleje i Rødbyhavn og ingen annonce.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.