Hop til indhold
ken@ken

Celina gold indianerprincesse

Recommended Posts

Pigens billeder er ikke den slanke model der er at se. Celina besøgte jeg tidligere og ja sød at snakke med, men så er det også det..tror der er 25kg mere end på billederne og slet ikke højden, og brysterne slet ikke hvad billederne beskriver...skrev en mail til stedet, og fik retur, at jo hun havde da taget en del på siden billederne blev taget, men 1 md efter, er de samme billeder er der stadig...skuffende at køre efter en bestemt tybe og så finde ud af at det er fake!!      

Vojens 31/10 10.00-21.00 ~ Dansk smuk indianer prinsesse, klar til at forføre dig ! - Annoncelight

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv. Det er ærgeligt at høre.

Ked af at høre den udvikling.

Besøgte selv Celina 2 gange, da hun var hos nu lukkede Cassiopeia Stars på Østerbro, København, men ja. Det er vel efterhånden en..bum-bum..3 år siden, hvor hun var, nogenlunde som på billederne.

Kunne godt høre der var noget jysk i pigen med de lidt etniske gener, halvdansk/ halv grønlandsk?

Håber det bedste for hende og generelt for de danske piger i branchen, da det bare er bedre at kunne kommunikere på ens modersmål.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op! Tak for advarslen - hun var ellers kommet på min radar efter hun vidst er begyndt at gå over til weekendvagter i Vojens.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 1 time siden:

Hold da op! Tak for advarslen - hun var ellers kommet på min radar efter hun vidst er begyndt at gå over til weekendvagter i Vojens.

Øhh det trådstarter skriver tror jeg ikke på

jeg havde besøg af hende for 4 måneder siden

der var hun lækker og bund liderlig

men der kan selvfølig ske meget på 4 måneder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bull1958 skrev, for 12 minutter siden:

Øhh det trådstarter skriver tror jeg ikke på

jeg havde besøg af hende for 4 måneder siden

der var hun lækker og bund liderlig

men der kan selvfølig ske meget på 4 måneder

Så kan man jo håbe der kommer andre og nyere be- eller afkræftelser. Hvis det ikke passer, er det synd for pigen og skal modsiges.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej. 
Det skal siges, at 25 kg er lige i overkanten at sige jeg har taget på. 
vejer 60kg og er 175cm. og det er også beskrevet i min annonce. 
jeg vejede for 1 år siden 54kg. 
og billederne er taget for 1 år siden! 

men tak for omtalen, du har Skrevet mit navn forkert. 

- jeg skal nok tage til fotograf, men tiden er knap. 

god dag!

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 12 timer siden:

Besøgte selv Celina 2 gange, da hun var hos nu lukkede Cassiopeia Stars på Østerbro, København, men ja. Det er vel efterhånden en..bum-bum..3 år siden, hvor hun var, nogenlunde som på billederne.

Kunne godt høre der var noget jysk i pigen med de lidt etniske gener, halvdansk/ halv grønlandsk?

Håber det bedste for hende og generelt for de danske piger i branchen, da det bare er bedre at kunne kommunikere på ens modersmål.

Det er kun 1 år siden ca vi mødtes :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
ken@ken skrev, for 12 timer siden:

Pigens billeder er ikke den slanke model der er at se. Celina besøgte jeg tidligere og ja sød at snakke med, men så er det også det..tror der er 25kg mere end på billederne og slet ikke højden, og brysterne slet ikke hvad billederne beskriver...skrev en mail til stedet, og fik retur, at jo hun havde da taget en del på siden billederne blev taget, men 1 md efter, er de samme billeder er der stadig...skuffende at køre efter en bestemt tybe og så finde ud af at det er fake!!      

Vojens 31/10 10.00-21.00 ~ Dansk smuk indianer prinsesse, klar til at forføre dig ! - Annoncelight

Tror du ikke lige du skal omformulere dig med 5 kg

har lige set hende da vi mødes uden for Eg og annoncelight

shame on you
du må åbenbart ikke lige have opført dig diplomatisk

der for modsvarede jeg dit indlæg

Del dette indlæg

Link til indlæg
CelinaGold skrev, for 29 minutter siden:

Det er kun 1 år siden ca vi mødtes :)

Bare du snart kommer tilbage til Kbh. så, men Cassiopeia er jo lukket og mange af de andre steder halter..

Bare flere folk, gifte som ugifte, ville besøge GP'er, så ville flere mænd være mere afslappede i trafikken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 2 minutter siden:

Bare du snart kommer tilbage til Kbh. så, men Cassiopeia er jo lukket og mange af de andre steder halter..

Bare flere folk, gifte som ugifte, ville besøge GP'er, så ville flere mænd være mere afslappede i trafikken.

Skal nok snart komme tilbage ! 
i promise 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2
issen skrev, for 44 minutter siden:

Har lært med tiden. Det med at tro på en GP. Er meget svær .

Har lært med tiden at det danske mænd skriver herinde skal man ikke stole på :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, her er et billede der er taget lige nu, så kald mig endeligt for tyk 

Tv 2 skrev, den 27.10.2021 at 22:00:

Har lært med tiden at det danske mænd skriver herinde skal man ikke stole på :huh:

Elprebsi skrev, den 27.10.2021 at 08:24:

issen skrev, den 27.10.2021 at 21:13:

Har lært med tiden. Det med at tro på en GP. Er meget svær .

Elprebsi skrev, den 27.10.2021 at 10:19:

Så kan man jo håbe der kommer andre og nyere be- eller afkræftelser. Hvis det ikke passer, er det synd for pigen og skal modsiges.

Redigeret af Bryan Mills
Billede fjernet

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, den 27.10.2021 at 08:19:

Elprebsi skrev, den 27.10.2021 at 08:24:

Og her kan i se, jeg ikke er tyk - som trådstarter nu mener. 
Billedet er taget for 2 min siden

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lækkert at se at der ikke var hold i påstandene. Knap så dejligt at se at Vojens mister en lækker pige, som jeg så ikke komme til at kunne besøge :-( men som man siger, you snooze, you loose.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, Lige nu:

Lækkert at se at der ikke var hold i påstandene. Knap så dejligt at se at Vojens mister en lækker pige, som jeg så ikke komme til at kunne besøge :-( men som man siger, you snooze, you loose.

jeg kommer tilbage, men først engang næste år - eller på få gæste visit !
ellers er jeg der imorgen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
CelinaGold skrev, Lige nu:

I morgen er ikke så god, men så må det være et dejligt nytårsfortsæt ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2
CelinaGold skrev, for 1 minut siden:

De Bryster er ikke at ta fejl af, gid de var mine alene :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...