Hop til indhold

Recommended Posts

Gedefims skrev, for 7 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/328289

Hej, er der nogen der har dristet sig til at prøve en af de 6-7 piger der ifølge annoncerne er på stedet? Vi tror nok ikke rigtig på at det er pigerne i annoncerne der har fundet til Ålbæk.

Nogen der har prøvet, og har lyst til at berette hvad man kan forvente på adressen?

Har været der for noget tid siden. Lavede en aftale med en pige -der også var på annoncen -men da jeg kom var hun optaget -så jeg fik en afløser -hun var meget sød og gav god massage og sex (som jeg godt lide det) prisen var i orden. Jeg hilste på hende fra annoncen da jeg gik (hun er i fredericia nu) Huset de er i ligner noget det er løgn. Jeg så mindst 5 piger +mutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte en der vist hed jasmin. Det var godt nok pigen fra annonce men det er så også det eneste positive ved det besøg. Betalte 1500 for 2 gange sex og en time men sad i bilen igen efter 30 min og 1 gang dårlig sex. Pigen virker som om hun er total høj på noget kemi af en slags. Jeg vender aldrig tilbage til det sted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...