Hop til indhold

Recommended Posts

Hej kendere. Skal til Tyskland i næste uge og vil finde en god Thai massør inkl happy ending. Er der nogen der kan anbefale et sted i f.eks Kruså? F.eks Lovely Thai Massage?

Redigeret af andreasen70

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 33 minutter siden:

Det er også Åbenråvej 18, eller Sønderborgvej 7;-)

Hej Møffe. Tak! Jeg havde læst dit indlæg om Åbenråvej. Men kan ikke finde et link til hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
andreasen70 skrev, for 2 timer siden:

Muffe. Kender du Lovely Thai Massage?

ja der har jeg også været;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 19 timer siden:

Det er også Åbenråvej 18, eller Sønderborgvej 7;-)

Er der stadig åbent på Sønderborgvej 7 ?  Og hvis ja, er der et link eller mobilnummer til hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eclipse skrev, for 3 timer siden:

Er der stadig åbent på Sønderborgvej 7 ?  Og hvis ja, er der et link eller mobilnummer til hende ?

Jeg har ikke set hun annoncere i flere år. Og hun tager sjælden sin telefon. Men jeg plejer at kikke ind, når jeg har kørt forbi alligevel -og har da fået en omgang, når hendes tømmermænd ikke er for kraftige...

Del dette indlæg


Link til indlæg
andreasen70 skrev, for 9 minutter siden:

Hvad tænker du om Lovely Thai Massage så? 

-For mig er det et overstået kapitel -jeg har haft mange gode stunder der i gamle dage -men nu synes jeg det handler mere om pumpe mig for penge... -men sådan er det jo mange steder... Jeg mindes gamle dage, når jeg er der -og det gør lidt ondt -så oplevelsen bliver aldrig speciel god... (hvis du forstår hvad jeg mener) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
andreasen70 skrev, for 2 minutter siden:

Først og fremmest tak for din hjælp! Hvad tænker du prisen er for en times massage og happy ending? 

-Velbekomme. Og you never know... jeg kan skrive en pris -men den kan svinge efter, hvem du er hos af pigerne... Jeg forhandler altid -men kan også ende med at give tip;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prismæssigt får man mere for pengene i Tyskland... Pha's Thaimassage i Flensburg giver en god massage og mere, til en fornuftig pris... Man kan også være heldig at finde en god thaimassør på sexnord.de... De plejer at have skiftedag om søndagen...

Redigeret af Eclipse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eclipse skrev, for 13 minutter siden:

Prismæssigt får man mere for pengene i Tyskland... Pha's Thaimassage i Flensburg giver en god massage og mere, til en fornuftig pris... Man kan også være heldig at finde en god thaimassør på sexnord.de... De plejer at have skiftedag om søndagen...

Vedr.: "Pha's" hvis det er hende selv vi taler om -men hun plejer at have "folk til det grove" men hun skal også helst havde fået lidt at drikke -så kan det ende med at blive vildt (er dog kun sket 1 gang -men det glemmer jeg aldrig -selv om det nok er 6-7 år siden)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 16 timer siden:

Vedr.: "Pha's" hvis det er hende selv vi taler om -men hun plejer at have "folk til det grove" men hun skal også helst havde fået lidt at drikke -så kan det ende med at blive vildt (er dog kun sket 1 gang -men det glemmer jeg aldrig -selv om det nok er 6-7 år siden)

Kan kun give dig ret ! Besøgte Pha gentagne gange  i 2013 og 2014  , og ja , det var ofte vildt!!, har besøgt stedet for få år siden og var skuffet!!.

godt nok var det ikke hende selv . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 28.10.2021 at 07:24:

-For mig er det et overstået kapitel -jeg har haft mange gode stunder der i gamle dage -men nu synes jeg det handler mere om pumpe mig for penge... -men sådan er det jo mange steder... Jeg mindes gamle dage, når jeg er der -og det gør lidt ondt -så oplevelsen bliver aldrig speciel god... (hvis du forstår hvad jeg mener) 

Jeg går ud fra du tænker på Kongta.  Ja - hun var en ener.   Jeg var kunde hos hende i 16 år.    For 3 1/2 år siden havde hun den store sorg at miste sin søn.   I nat er det præcis 2 år siden hun døde i Thailand omgivet af hendes store familie;   Blot 8 måneder efter hun blev syg.  Og blot 4 måneder efter at diagnosen kræft var stillet.  Tragisk.   Jeg må indrømme at jeg var dybt forelsket i hende.   Heldigvis fik jeg lov til at følge hendes sidste tid via Facebook.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Love Thai skrev, for 5 minutter siden:

Jeg går ud fra du tænker på Kongta.  Ja - hun var en ener.   Jeg var kunde hos hende i 16 år.    For 3 1/2 år siden havde hun den store sorg at miste sin søn.   I nat er det præcis 2 år siden hun døde i Thailand omgivet af hendes store familie;   Blot 8 måneder efter hun blev syg.  Og blot 4 måneder efter at diagnosen kræft var stillet.  Tragisk.   Jeg må indrømme at jeg var dybt forelsket i hende.   Heldigvis fik jeg lov til at følge hendes sidste tid via Facebook.

Kongta var også min favorit siden 2011 og nogle år frem -men mødte flere piger der -som overtog favoritrollen hos mig. Men lærte også "Kongta"/hendes familie at kende på godt og ondt... Så har ikke været der de sidst år hun levede -men kva mine kontakter alligevel kunne følge med i hvad det skete...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 10 minutter siden:

Kongta var også min favorit siden 2011 og nogle år frem -men mødte flere piger der -som overtog favoritrollen hos mig. Men lærte også "Kongta"/hendes familie at kende på godt og ondt... Så har ikke været der de sidst år hun levede -men kva mine kontakter alligevel kunne følge med i hvad det skete...

Det var jo altid søde piger hun havde på besøg.   Så jeg har også haft ,  endda meget gode oplevelser med nogle af hendes " hjælpere " .  Jeg besøgte hende sidste gang den 5. februar 2019.  En måned før hun stoppede.    Da havde hun allerede ondt flere steder og havde tabt sig meget.  Men jeg troede det var pga. det med hendes søn som gjorde meget ondt på hende.  Men vi kom meget tæt på hinanden til sidst.  Derfor gjorde det ubeskriveligt ondt at erfare at hun var uhelbredelig syg.  Jeg tror ikke jeg kunne komme i hendes hus igen..  Efter billederne i deres annonce er der stadig nogle af Kongtas møbler.  Men i dag har jeg kontakt til hendes datter i Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Love Thai skrev, for 33 minutter siden:

Det var jo altid søde piger hun havde på besøg.   Så jeg har også haft ,  endda meget gode oplevelser med nogle af hendes " hjælpere " .  Jeg besøgte hende sidste gang den 5. februar 2019.  En måned før hun stoppede.    Da havde hun allerede ondt flere steder og havde tabt sig meget.  Men jeg troede det var pga. det med hendes søn som gjorde meget ondt på hende.  Men vi kom meget tæt på hinanden til sidst.  Derfor gjorde det ubeskriveligt ondt at erfare at hun var uhelbredelig syg.  Jeg tror ikke jeg kunne komme i hendes hus igen..  Efter billederne i deres annonce er der stadig nogle af Kongtas møbler.  Men i dag har jeg kontakt til hendes datter i Thailand.

-Jeg kender også godt hendes datter -og har været sammen med hende i kruså og besøgt hende i thailand;-) Men jeg har et lidt andet syn på dem end dig... -og vil ikke ødelægge noget for dig -ved at skrive noget andet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...