Hop til indhold
afløbsrenseren

123 på fåborgvej. ja jeg ved det....

Recommended Posts

Ja jeg ved godt at stedet ikke rangerer højt hvad selve stedet angår ikke mindst de meget ringe bad, MEN MEN, når det så er sagt så har jeg kun rosende ord til Annas behandling.

Hendes behandling/service er helt i top, det gælder både  1- 2 - 3 halvleg :    Massager er hun super til og rigtig super pirring undervejs, hvad sex angår giver hun sig selv til fulde og 3 halvleg er i det før omtalte bad... ja badet er ikke noget at råbe hurra får, men den service man får der har jeg ikke oplevet nogen andre steder overhovedet.

Jeg bliver vasket fra top til tå , øre - under arme  - den trætte ridder får en nænsom omgang og såmænd bagdelen også  fantastisk siger jeg , god tid god stemning og en lille snaps til at skylle munden. :)  .    ( mundskylle vand ). 

Så ja stedet er ikke toppen men det er Annas service *************** en masse stjerner til hende . 

 

God aften derude. 

 

http://123thaimassage.dk/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 5 minutter siden:

Ja jeg ved godt at stedet ikke rangerer højt hvad selve stedet angår ikke mindst de meget ringe bad, MEN MEN, når det så er sagt så har jeg kun rosende ord til Annas behandling.

Hendes behandling/service er helt i top, det gælder både  1- 2 - 3 halvleg :    Massager er hun super til og rigtig super pirring undervejs, hvad sex angår giver hun sig selv til fulde og 3 halvleg er i det før omtalte bad... ja badet er ikke noget at råbe hurra får, men den service man får der har jeg ikke oplevet nogen andre steder overhovedet.

Jeg bliver vasket fra top til tå , øre - under arme  - den trætte ridder får en nænsom omgang og såmænd bagdelen også  fantastisk siger jeg , god tid god stemning og en lille snaps til at skylle munden. :)  .    ( mundskylle vand ). 

Så ja stedet er ikke toppen men det er Annas service *************** en masse stjerner til hende . 

 

God aften derude. 

 

http://123thaimassage.dk/

 

Flot, men du fik vel næppe denne tur for deres combi massage - 700 kr.

Hvad kostede sådan en tur så? . tid ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, den 26.10.2021 at 19:04:

Ja jeg ved godt at stedet ikke rangerer højt hvad selve stedet angår ikke mindst de meget ringe bad, MEN MEN, når det så er sagt så har jeg kun rosende ord til Annas behandling.

Hendes behandling/service er helt i top, det gælder både  1- 2 - 3 halvleg :    Massager er hun super til og rigtig super pirring undervejs, hvad sex angår giver hun sig selv til fulde og 3 halvleg er i det før omtalte bad... ja badet er ikke noget at råbe hurra får, men den service man får der har jeg ikke oplevet nogen andre steder overhovedet.

Jeg bliver vasket fra top til tå , øre - under arme  - den trætte ridder får en nænsom omgang og såmænd bagdelen også  fantastisk siger jeg , god tid god stemning og en lille snaps til at skylle munden. :)  .    ( mundskylle vand ). 

Så ja stedet er ikke toppen men det er Annas service *************** en masse stjerner til hende . 

 

God aften derude. 

 

http://123thaimassage.dk/

 

Hvad er prisen for sådan en forkælelse ca?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi -efter længer tids overvejelser +nysgerrighed... Fik også "Luksus behandlingen" på 1 time... -hun forklarede, at det var en kombi af tantra, body to body og sex. Må indrømme at jeg aldrig har prøvet noget linende, og jeg ved helle ikke hvad jeg skal mene om det -men sjovt at prøve... Hun startede med at massere ryggen og ben -pirring fra starten -massere med hænder og arme i starten -men da jeg tilfældigt kikkede -var hun nøgen fra starten. Efter lidt tid begyndte hun at bruge hele kroppen -og da hun først sprang op på briksen -var det mest fissen -hun kørte rundt i olie -det var ret frækt/pirrende -hun lade kræfter i -og søgere for at give min pik opmærksomhed en i mellem... da der var gået ca. ½time -blev jeg vendt om -også gik hun målrette efter pikkemand -og masserede hårdt med fissen opad mine ben og pik -vende ryggen til og -gav den regnfrakke på inden hun suttede lystigt og kort efter besteg hun min pik -og satte sig på hug og pumpede... -jeg ville helle have hun vendte om så jeg kunne ælde hendes bryster og krop -det var hun ikke meget for -men vi prøvede et par stillinger mere -inden -jeg lage mig tilbage på ryggen og hun fillede løs på min pik -der slet ikke have lyst til det på den måde... -så jeg gjorde det selv færdigt;-) Også ud i bad -hvor jeg blev vasket grundigt -det var fint...

Da jeg gik var det gået godt og vel 1½time -jeg tror ikke jeg kommer igen -det skulle være for at prøve den unge dame der kom -i mens vi var i gang -hun var høj og ret tiltalende -men genert...

Anna er meget flink og venlig i alt hvad hun gør -hun virker dog "træt"/"brugt" -tror hun er omkring de 60år...    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klassisk julefejl fra min side i forgårs ved at besøge dette sted, mage til uhumsk badeværelse skal manglede længe efter, der lugtede decideret af opkast og andre mærkværdigheder. Kommer aldrig igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja badeværelset er ret uhumsk -men det er jo ikke der auktion foregår;-) jeg kunne pisse og blive vasket -og vandet var rent -det er vel nok...;-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-massage skrev, den 25.12.2021 at 18:00:

Kan nogen berette om den anden pige der er hos 123thaimassage - ud over fantastiske Anna?

Hvilken pige?....Er der et link?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...