Hop til indhold

Recommended Posts

Guest jackson666

jeg har anmeldt Felina utallige gange og det glæder mig at se hun stadig er meget populær for hendes fantastiske ydelser. Jeg har ikke selv været der længe men overvejer et genbesøg da hendes perverse sider altid har kunne sende højt op at flyve.........

Del dette indlæg

Link til indlæg
OldGentlemann skrev, den 28.9.2022 at 04:17:

Ja Felina er lidt af en tusindekunstner ^_^

Man kan risikere meget, når man besøger Felina, så man skal måske være eksplicit med sine ønsker og behov før man starter. Hun er ikke emsig med tiden, og jeg har ofte oplevet at tiden er blevet væsentligt overskredet ligesom der ofte også er inddraget andre deltagere i legen.

Jeg har masser af oplevelser med denne super kvinde, men vil her lige nævne 3 som jeg husker bedst.

Første besøg hos Felina. Hun åbnede døren til aftalt tid og startede med at beklage, at hun stadig var igang med en anden kunde. Men hun havde en plan, så hun bandt lig i en stram og effektiv bondage i hendes lille venteværelse. Så kunne jeg blot ligge der hjælpeløs og mere og mere liderlig og vente på hun blev færdig.

Næste oplevelse var meget grænseoverskridende. Hun inviterede en veninde ind i værelset og forlod selv rummet. Veninden var en ung og meget veldrejet model, som drillede og pirrede mig til det yderste. Som slutning afslørede hun et vedhæng som viste mig, at hun ikke var en 100% kvinde :o Senere kom Felina tilbage og morede sig stort over min oplevelse.

Sidste skud fra mig var engang hvor hun igen forlod mig bundet for at deltage i en af hendes veninders leg med en anden kunde. Da hun kom tilbage gav hun mig et dybt tungekys, hvor det viste sig, at hun havde munden fuld af varm sperm, som hun lod løbe ned i min mund. Og så gik hun bare grinende ud af lokalet igennem.

For mange ville sådanne oplevelser måske være meget over grænset, men jeg vælger at tro på Felina’s evner til at læse kunden før hun handler - for mig har det altid virket voldsomt frækt.

Hun er en fantastisk kvinde.

Jeg tror det var mig hun betjente, jeg var hos hende i september, og da hun havde fået min lading i munden, strøg hun ud af døren, og kom skraldgrinende tilbage, og fortalte, var hun havde lavet.

Sig til hvis du vil have mere frisk fra hanen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 1.6.2023 at 02:36:

Jeg tror det var mig hun betjente, jeg var hos hende i september, og da hun havde fået min lading i munden, strøg hun ud af døren, og kom skraldgrinende tilbage, og fortalte, var hun havde lavet.

Sig til hvis du vil have mere frisk fra hanen 

Ja fantasien mangler ingenting og hun er altid med på den værste

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jackson666

så fik jeg genbesøgt Felina og alt var som det plejede, pervers og fræk, kysser vådt og lækkert og til en super fornuftig pris, whats not to like

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...