Hop til indhold

Recommended Posts

Ja Felina er lidt af en tusindekunstner ^_^

Man kan risikere meget, når man besøger Felina, så man skal måske være eksplicit med sine ønsker og behov før man starter. Hun er ikke emsig med tiden, og jeg har ofte oplevet at tiden er blevet væsentligt overskredet ligesom der ofte også er inddraget andre deltagere i legen.

Jeg har masser af oplevelser med denne super kvinde, men vil her lige nævne 3 som jeg husker bedst.

Første besøg hos Felina. Hun åbnede døren til aftalt tid og startede med at beklage, at hun stadig var igang med en anden kunde. Men hun havde en plan, så hun bandt lig i en stram og effektiv bondage i hendes lille venteværelse. Så kunne jeg blot ligge der hjælpeløs og mere og mere liderlig og vente på hun blev færdig.

Næste oplevelse var meget grænseoverskridende. Hun inviterede en veninde ind i værelset og forlod selv rummet. Veninden var en ung og meget veldrejet model, som drillede og pirrede mig til det yderste. Som slutning afslørede hun et vedhæng som viste mig, at hun ikke var en 100% kvinde :o Senere kom Felina tilbage og morede sig stort over min oplevelse.

Sidste skud fra mig var engang hvor hun igen forlod mig bundet for at deltage i en af hendes veninders leg med en anden kunde. Da hun kom tilbage gav hun mig et dybt tungekys, hvor det viste sig, at hun havde munden fuld af varm sperm, som hun lod løbe ned i min mund. Og så gik hun bare grinende ud af lokalet igennem.

For mange ville sådanne oplevelser måske være meget over grænset, men jeg vælger at tro på Felina’s evner til at læse kunden før hun handler - for mig har det altid virket voldsomt frækt.

Hun er en fantastisk kvinde.

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg

Link til indlæg
jsven2023 skrev, den 9.10.2022 at 08:51:

Er der nogen der ved om felina tilbyder scat?

Var hos hende i dag og få lækker ridetur mm

Spurgte blot for info og hun sagde at det laver hun ikke da der er for mange bakterier som er farlige. 
god holdning af den frække dame

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var i går igen et smut forbi Felina, jeg er stadig imponeret over hvad man får for pengene hos hende. En halv time hvor der snaves i bund, hygges i en 69, kneppes i flere stillinger for til sidst at fyre ladningen af i hendes mund, og det for en plovmand :). Hun er sød og oplagt, ingen "now cum" eller anden fis. Jeg mødte et par andre chokolade brune tøser på vej ind og ud, så der var gang i kælderen :) Kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var hos Felinas for et par dage siden. Jeg bøjede hende over sengen og spiste hendes røv, kondomet kommer på og jeg banker hendes røv. Hun afslutter mig med et sjusket blowjob og håndjob. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aabbcc skrev, for 10 minutter siden:

sjusket

var det google translate fra "Sloppy", @Aabbcc? eller mener du virkelig at det var et dårligt blowjob?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 4 timer siden:

was that google translate from "Sloppy",@Aabbcc? or do you really think it was a bad blowjob?

Ja, jeg mente "Sloppy"

Btw hvordan siger man sloppy på dansk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
kasplaren skrev, den 4.12.2022 at 17:28:

Nogen der ved om hun sluger sperm? Jev fortrækker at slutte af med at sperme i ansigt + mund hvis det er muligt hos hende?

Har fyldt hendes mund mange gange så lom du bare afsted min ven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Steven sydhavn skrev, for 2 timer siden:

Har fyldt hendes mund mange gange så lom du bare afsted min ven

Altså at hun også sluger? 
Jeg har fyldt min kones mund med sperm utallige gange, men hun spytter sgu ud igen hver gang. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

I sidste uge fik jeg prøvet noget, som jeg har haft i tankerne i et stykke tid. En af mine fantasier, som jeg har været for nervøs for, men jeg fik endelig modet til at gøre det.

Jeg ankom til Felinas om morgenen, hvilket var det første for mig. Hun førte mig ind i det store rum og bad mig om at klæde mig af. Hun tog fat i mit ansigt, spyttede mig i munden, kiggede på mig og sagde "du bliver mit toilet i dag." Hvilket gjorde mig sværere, end jeg var. Stående foran mig vender hun sig og bøjer sig over "LICK MY ASS!" Jeg stak min tunge ind i hendes røv og slikkede den med lidenskab. Beder mig så om at lægge mig ned på gulvet. Står over og sætter sig langsomt på hug over mit ansigt. "Er du klar?" Så tager hun et stort lort i munden, mens jeg onanerer.

Ryddede op i mig og sagde glædelig jul. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest andrew1000
Aabbcc skrev, for 10 timer siden:

"Er du klar?" Så tager hun et stort lort i munden, mens jeg onanerer. Ryddede op i mig og sagde glædelig jul. 

Haha. Ja, glædelig jul til dig også. Var det din juls bedste brunkage? 

(Hvis man nærlæser anmeldelsen, finder man nok, at den er Google oversat og begået af et medlem, der kun har skrevet om Felina). 

Redigeret af andrew1000

Del dette indlæg

Link til indlæg
andrew1000 skrev, for 5 timer siden:

Haha. Yes, Merry Christmas to you too. Was it the best brownie of your Christmas? 

(If you read the review closely, you will probably find that it is Google translated and written by a member who has only written about Felina). 

Jeg lærer stadig dansk, så google translate hjælper mig.

Også hvad er der galt med kun at skrive om Felina?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest andrew1000
Aabbcc skrev, for 16 timer siden:

Jeg lærer stadig dansk, så google translate hjælper mig.

Også hvad er der galt med kun at skrive om Felina?

Intet galt med det og som sagt glædelig jul. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jer der har besøgt Felina, kan i forklare hvordan det fungerer? Jeg er helt ny på området.

Kan man booke en dag hos hende ude i fremtiden eller skriver man på dagen en sms? Hvis nu jeg gerne vil besøge hende en halv time feks kl 11- skriver man så bare det?

pht

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jag besöker oftast runt 11.00 och då förbokar jag dagen innan och så bekräftar jag en timme innan jag kommer, det brukar funka fint.

Lycka till och skriv gärna en berättelse av ditt besök.

//LS

Del dette indlæg

Link til indlæg
WaldoEmerson skrev, den 29.12.2022 at 22:17:

Jer der har besøgt Felina, kan i forklare hvordan det fungerer? Jeg er helt ny på området.

Kan man booke en dag hos hende ude i fremtiden eller skriver man på dagen en sms? Hvis nu jeg gerne vil besøge hende en halv time feks kl 11- skriver man så bare det?

pht

Det fungere præcis som når du skal lave en aftale med andre. 
Hvis du gerne vil være 'sikker' på at få den ønskede tid, så book en dag eller to i forvejen, ellers ad-hoc

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du er til lidt vildt og frækt sex så kan du finde det hos felina. Alt fra normalt til bdsm med Golden shower osv. fræk Latina som altid giver gode og vilde orgasmer og til meget fair priser 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...