Guest jackson666 Skrevet 27. Februar, 2022 Erik51 skrev, for 9 timer siden: Så fik jeg endelig taget mig sammen til at besøge den meget omtalte om meget populære Felina og jeg meget overrasket over hvor godt hun holder sig. Ingen botox og ansigtsløftninger. Det var der en masse af de andre gp som kunne lære af. Felina fortalte mig kort om mulighederne ig jeg valgte 30 min til superpris. Hun var meget fræk og liderlig og jeg var mere end til med hendes feække service endda så meget så jeg allerede bookede på onsdag formiddag igen hun taler meget fint engelsk og let at skrive med på sms let at parkere dig husk europark selvom de 2 første timer er gratis nwd af en lille trappe hvor jeg ventede ca 1 min før der blev åbnet. pænt og lyst bad og kæmpe seng med tilhørende spændende domina udstyr og kors til at blive spændt op på. Det er jeg ikke selv til men ved at mange gerne vil teste det god weekend og pøj pøj med damerne og oplevelserne Erik, jeg er helt enig i at Felina holder sig godt og jeg har samme holdning omkring botox og ansigtsløftninger, det er bare ikke mig, tænker at en del i fremtiden vil komme til at ligne en del af de skrækeksempler som man ser hos mange af de såkaldte kendte, så derfor holder jeg mig til det naturlige... Ved godt hun har fået hjælp med brysterne men det er for mig mere acceptabelt udfra hun har født nogle børn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Erik51 36 Skrevet 1. Marts, 2022 jackson666 skrev, den 27.2.2022 at 21:30: Erik, jeg er helt enig i at Felina holder sig godt og jeg har samme holdning omkring botox og ansigtsløftninger, det er bare ikke mig, tænker at en del i fremtiden vil komme til at ligne en del af de skrækeksempler som man ser hos mange af de såkaldte kendte, så derfor holder jeg mig til det naturlige... Ved godt hun har fået hjælp med brysterne men det er for mig mere acceptabelt udfra hun har født nogle børn. Lyder til vi har lidt den samme smag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hiro Protagonist Skrevet 2. Marts, 2022 Jeg var forbi igen i dag for at prøve sex. 30min for 500 kr. Et hurtigt brusebad blev efterfulgt af en dejlig massage, så et kort bj og derefter sex. Det er ikke GFE og formentlig får man mere for pengene, hvis man udnytter nogle af de mere kinky muligheder Felina tilbyder. Men jeg synes alligevel at pris og kvalitet hænger godt sammen og kan fx sammenlignes med andre steder hvor man får 30min massage + hj for 500 eller GFE med yngre model til 1000 for 30 min. Vil lige tilføje at jeg synes stedet er pænt og Felina er sød. Og så er min oplevelse at Felina ikker er ligeså hurtig til at svare på sms, som hvis man ringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3695 Skrevet 2. Marts, 2022 Besøgte Felina sidste måned bare for at prøve Prostata massage og en håndtrold, det var en fræk oplevelse og lokkede mig tilbage. Denne måned tog jeg så den store pakke på en times blød sex. Afregnede og smuttede i bad. Startede ud med lidt kys og petting, gik over i Oralsex til Felina hun var lækker at slikke og blev våd og tændt og vred sig under min finger og tunges behandling hvilket tændte mig endnu mere. Så ville hun kneppes, på med kondomet først i doggy foran spejlet og så i missionæren til jeg kom. Vi lå lidt og pustede ud og nussede og så gav Felina en massage ikke nogen vild teknisk massage men fint og afslappende ryggen først og så vendte jeg rundt og hun begyndte at give pikken godt med opmærksomhed den blev stiv igen og så gik vi efter en tur mere hun gav et udemærket øko blow som opvarmning. Så ville hun have den hårdt mens der blev dirty talket lidt om hvor dejlig en fisse hun har og så kom jeg for anden gang. En cola blev drukket og så et bad igen for at få olien fra massagen af igen inden Felina sagde farvel og jeg stod på gaden igen noget tid over timen. prisen og kvaliteten matchede godt og jeg kommer sikkert igen hun er en smuk, glad og moden kvinde der nyder sin proffesion. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Erik51 36 Skrevet 10. Marts, 2022 Åh felina felina. 2 dage i træk og stadig mere afhængig af din fantastiske indlevelse og sex. skal holde pause i morgen men må tilbage lørdag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jackson666 Skrevet 15. Marts, 2022 Erik51 skrev, den 10/3/2022 at 22:28: Åh felina felina. 2 dage i træk og stadig mere afhængig af din fantastiske indlevelse og sex. skal holde pause i morgen men må tilbage lørdag du er ikke den første eller sidste der er blevet afhængig af Felina... Nyd det min ven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Erik51 36 Skrevet 18. Marts, 2022 Det gør jeg i den grad. Fantastisk kvinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3695 Skrevet 7. August, 2022 Jeg besøgte felina som jeg har skrevet en gang ovenover til lidt hurtigt prostata og handjob pga. de gode anmeldelser og det var godt og frækt. sidenhen er jeg blevet lidt af en stamkunde med flere besøg hos denne frække og charmerende Latina Milf. Har prøvet flere Besøg med Felina i både halve og hele timer og er ret godt tilfreds overordnet. Hun er altid venlig og vil gøre hvad hun kan for en god nærværende oplevelse med fokus på dine ønsker. Derfor vender jeg ofte tilbage til Felina. Eneste hår i Suppen er engang imellem er timingen imellem kunderne lidt skidt styret så man kan godt blive lukket ind og så stå selv i et værelse og vente på at det primære værelse bliver klart det er ikke en dealbreaker for mig selv. En enkelt gang selv om jeg havde givet besked om at jeg var lige om hjørnet som aftalt stod jeg og blomstrede i noget tid i kælder nedgangen og ringede på uden at der skete noget til sidst kom Felina dog og åbnede. Som sagt den slags afskrækker mig ikke, jeg tager det med især når hun er så dejlig at være sammen med og vi altid har massere af god sex med flere udløsninger. En enkelt gang prøvede jeg tilbuddet om to piger for 1000 kr i en halv time det er i den billigere ende men det anbefaler jeg ikke. Det var ikke decideret en dårlig oplevelse den anden kvinde var en BBW sort kvinde det er fint nok for mig kvinderne skal ikke være små nips for min skyld og jeg kom flere gange og Felina leverede varen igen. Men anbefaler det ikke fordi den anden kvinde virkede mere ubevidst om hvad hun selv kunne gøre for at tilfredsstille. I starten instruerede jeg selv hvad jeg ønskede hun gjorde og da Felina kort efter joinede os tog hun over med fortælle hende hvad hun skulle gøre. Der var minus initiativ da Felina begyndte et blow kunne hun ikke selv finde ud af at hun så kunne snerve mig i gulvet. slikke mine brystvorter, stikke sine bryster i hovededet på mig og lade mig lege med dem eller lade mig give hende oralsex der måtte Felina lige stoppe blowet kort og sige noget kort på enten Spansk eller Portugisisk inden hun trådt ind over mig og lod mig slikke hende. Derfor ikke en anbefaling jeg siger hellere give 2-300 kr ekstra for en kvalitets trekant med Feks. Emily og Jessica Serrano som ved hvad vi kan lide og kan supplere hinanden frækt selv og tage initiativ eller andre gode anbefalinger herinde. Felina kommer jeg til gengæld gerne tilbage til igen og igen. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hopper 162 Skrevet 31. August, 2022 Er der nogen der ved om Felina er på ferie eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reteph19 335 Skrevet 1. September, 2022 Hopper skrev, for 22 timer siden: Er der nogen der ved om Felina er på ferie eller? Jep, hun er bortrejst. Kommer igen senere denne måned 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aabbcc 14 Skrevet 17. September, 2022 Kan ikke vente til hun er tilbage! Er der nogen der ved præcis hvornår hun kommer tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3695 Skrevet 25. September, 2022 Aabbcc skrev, den 17.9.2022 at 09:30: Kan ikke vente til hun er tilbage! Er der nogen der ved præcis hvornår hun kommer tilbage? Felina er tilbage annoncen er oppe igen og jeg har et besøg senere idag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aabbcc 14 Skrevet 26. September, 2022 I was at Felina's yesterday. Started with a relaxing handjob, then sloppy blowjob and finally she squatted over my face so I could stick my tongue deep into her ass while she stroked my cock to a huge explosion. By the way, if anyone has any crazy (good) stories about Felina, please post about it, I'd love to try them with Felina. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aabbcc 14 Skrevet 26. September, 2022 (edited) Aabbcc wrote, 14 hours ago: Redigeret 26. September, 2022 af Aabbcc Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steven sydhavn 112 Skrevet 26. September, 2022 Har læst meget om legenden Felina men aldrig været hos hende vil også gerne have mere info om hende så kom gerne på banen her venner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 365 Skrevet 26. September, 2022 Har været der få gange - hver gang har det lige været en anden - som så ikke lige ville det aftalte - eller de har slet ikke åbnet på trods af booked aftale!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ahn123123 18 Skrevet 26. September, 2022 Jeg er lige kommet derfra. Tredje gang, og ogsaa bedste gang so far! Skriver muligvis fuld anmeldelse i morgen 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steven sydhavn 112 Skrevet 27. September, 2022 ahn123123 skrev, for 14 timer siden: Jeg er lige kommet derfra. Tredje gang, og ogsaa bedste gang so far! Skriver muligvis fuld anmeldelse i morgen Det lyder godt. Mine tanker er at hun nok er temmelig vild. En levende legende skal vel prøves en gang i livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ahn123123 18 Skrevet 27. September, 2022 Som sagt besøgte jeg Felina for tredje gang i går, og som de andre gange var det en virkelig god oplevelse! Felina har en fantastisk krop, synes jeg. Hun er bestemt mature, men hendes krop holder sig virkelig godt! Fantastisk røv og flotte bryster! Jeg ville egentlig gerne domineres lidt, og sådan startede vi også. Men jeg ved ikke om Felina er en god skuespiller (virkelig god) eller om hun bare virkelig nød det i går, for da jeg først begyndte at slikke hendes fisse kunne hun ikke få nok. Hun blev vanvittig våd, og ville have pik, og sådan skiftede vi mellem knep og slik indtil hun kom (enten meget overbevisende skuespil eller også rigtigt - det mest realistiske jeg har prøvet hvert fald). Hun hev derefter fat i mig og gav mig et fantastisk handjob indtil jeg eksploderede som jeg ikke har prøvet det før. Afsluttede med en dejlig massage, og lovning på at næste gang bliver endnu sjovere. Så ikke rigtig noget vildt (har tidligere prøvet både fantastiske facesitting seancer og prostatamassage hos hende) denne gang, men helt igennem fantastisk oplevelse. Regner med at komme igen meget snart. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aabbcc 14 Skrevet 28. September, 2022 Det vildeste jeg har haft med Felina var for et par måneder siden, hvilket var en time med mild dominans. Vi startede sessionen med mig på knæ og tiggede om at slikke hendes røv, hun ville stå foran mig bøjet forover med sin røv spredt åben "ingen slikke eller kysse, bare snuse min røv." Jeg begravede mit ansigt i hendes røv og snusede som en hund. Hun førte mig til det store X og spændte mig fast til det. Hun tog aggressivt fat i min pik og mine baller og sagde assertivt "disse er mine." Hun begynder at slå min pik konstant uden anger. Hun spytter mig i munden og løsner mig. Nu er jeg på gulvet, mens hun står over mig "åbn din mund!" Golden showet ind i min mund, jeg drikker det hele. Hun lægger sig på sengen og beordrer mig til at slikke hende til orgasme. Efter et stykke tid lå jeg på sengen og hun sætter sig på hug på mit ansigt "rens min røv!" Jeg slikker hendes røvhul og stikker min tunge dybt ind i hendes røv, hun tager fat i min pik og begynder at rykke den. Da al min sperm skyder ud, stopper hun ikke, godt fem minutters tortur efter orgasme, aggressive pikhoveddrejninger, hårde ryk og pikslag, mens jeg sidder på mit ansigt. Det var mit vildeste besøg endnu, hvad er dit? Skriv gerne om det, da jeg gerne vil prøve nye og vilde ting med Felina. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 1049 Skrevet 28. September, 2022 Aabbcc skrev, for 4 timer siden: mens jeg sidder på mit ansigt. Det må være toppen af smidighed. Hun lyder som lidt af en dejlig “tusindkunstner”, man MÅ aflægge et besøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 28. September, 2022 @Dinner_at_the_y, nu var det @Aabbccder sad på sit eget ansigt. Er det ham du skal besøge? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 1049 Skrevet 28. September, 2022 AB455 skrev, 1 time siden: @Dinner_at_the_y, nu var det @Aabbccder sad på sit eget ansigt. Er det ham du skal besøge? Nej tak -det var bare en generel konstatering, at hun tilsyneladende kan lidt af hvert. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aabbcc 14 Skrevet 28. September, 2022 Dinner_at_the_y skrev, for 4 timer siden: Det må være toppen af smidighed. Hun lyder som lidt af en dejlig “tusindkunstner”, man MÅ aflægge et besøg. Undskyld det var en fejl. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg