PPAalborg 3 Skrevet 26. Oktober, 2021 Hej Alle Er der nogle der har besøgt hende ?? Jeg synes hun ser meget spændene ud, men vil gerne høre om der er nogen der har oplevet hende. https://annoncelight.dk/showad/325014 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 26. Oktober, 2021 Ja glem hende . Hun er bare håbløs. Forstår ikke hun har annonce på. Har sms mange gange men ingen svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 26. Oktober, 2021 issen skrev, for 2 minutter siden: Ja glem hende . Hun er bare håbløs. Forstår ikke hun har annonce på. Har sms mange gange men ingen svar. Giver dig fuldstændig ret. Har også prøvet flere gange, at få en aftale, men ingen svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 105 Skrevet 26. Oktober, 2021 issen skrev, for 2 timer siden: Ja glem hende . Hun er bare håbløs. Forstår ikke hun har annonce på. Har sms mange gange men ingen svar. Giver dig ret. Tror squ hun var fuld eller på stoffer den dag jeg ringede. Hun ville komme i løbet sf en time…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 201 Skrevet 26. Oktober, 2021 issen skrev, for 3 timer siden: Ja glem hende . Hun er bare håbløs. Forstår ikke hun har annonce på. Har sms mange gange men ingen svar. Helt og aldeles håbløs, selv om man endda fik en aftale med hende og venter på den opgivne adresse, så kom der aldrig den sidste bekræftelse , så man kunne gå stå der med skægget i postkassen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sperminater 2 Skrevet 4. November, 2021 Jeg har været hos hende flere gange og hun er fantastisk og er virkelig smuk og fræk. Hun kan virkelig sutte pik og knepper virkelig godt. Og så er hun super sød og imødekommende blev budt på øl og sodavand lige det jeg kom ind af døren og hun er ikke den type der kikker på uret når tiden starter og man har sex. Har ikke prøvet at hun er stoppet lige når tiden er ovre hun gik en af gangene 15 min over tid uden at bede og ekstra penge. Og hun har på ingen måde været påvirket nogle af de gange jeg har været der. Hun kan jo heller ikke svare når hun har kunder og hun lagde telefonen så snart jeg kom. Men kan stærkt anbefale hende hun er virkelig fantastisk hun servicerer dig som var du en konge og hun knepper virkelig godt hun kan hendes kram og sex med hende er himmelsk. Stine er virkelig besøget værd.qw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lexeren 44 Skrevet 4. November, 2021 Sperminater skrev, for 9 minutter siden: Jeg har været hos hende flere gange og hun er fantastisk og er virkelig smuk og fræk. Hun kan virkelig sutte pik og knepper virkelig godt. Og så er hun super sød og imødekommende blev budt på øl og sodavand lige det jeg kom ind af døren og hun er ikke den type der kikker på uret når tiden starter og man har sex. Har ikke prøvet at hun er stoppet lige når tiden er ovre hun gik en af gangene 15 min over tid uden at bede og ekstra penge. Og hun har på ingen måde været påvirket nogle af de gange jeg har været der. Hun kan jo heller ikke svare når hun har kunder og hun lagde telefonen så snart jeg kom. Men kan stærkt anbefale hende hun er virkelig fantastisk hun servicerer dig som var du en konge og hun knepper virkelig godt hun kan hendes kram og sex med hende er himmelsk. Stine er virkelig besøget værd.qw Klaaaart 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sperminater 2 Skrevet 4. November, 2021 Hvad mener du? Hun er på nu og jeg har bestilt tid uden problemer. Så vil du ha et godt skrald så syntes jeg du skal ringe til hende 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langstivert 3 Skrevet 4. November, 2021 Jeg må indrømme jeg bliver nødt til at melde mig til koret- Umulig at komme i kontakt med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sperminater 2 Skrevet 6. November, 2021 Har du prøvet nu hun er på hele weekenden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sperminater 2 Skrevet 6. November, 2021 cocacolazero skrev, den 26.10.2021 at 14:10: Giver dig ret. Tror squ hun var fuld eller på stoffer den dag jeg ringede. Hun ville komme i løbet sf en time…. Har du prøvet nu? Ved hun er på hele weekenden og hun er virkelig besøget og alle pengene værd. Og har kommet ved hende i lang tid og ved hun hverken drikker eller tager stoffer. Hvis hun er svær at få fat i er det fordi hun af gode grunde er meget eftertragtet og ikke kan nå at besvare alle der skriver mange der skriver er os useriøse og ødelægger det for os som virkelig gerne vil ha en tid jeg har set da jeg sad og snakkede med hende at hun havde over 150 beskeder hun skulle svare på og hun sagde mange desværre var useriøse og bare ville ha en spiller til hendes beskeder og ikke bestiller tid men derimod tager tid fra hende når hun skriver med dem og bruger tid på at svare dem istedet for hun kan bruge tid på at skrive med seriøse kunder. jeg syntes hun er fantastisk smuk og fræk og et virkelig godt skrald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 6. November, 2021 Sperminater skrev, for 5 timer siden: Har du prøvet nu? Ved hun er på hele weekenden og hun er virkelig besøget og alle pengene værd. Og har kommet ved hende i lang tid og ved hun hverken drikker eller tager stoffer. Hvis hun er svær at få fat i er det fordi hun af gode grunde er meget eftertragtet og ikke kan nå at besvare alle der skriver mange der skriver er os useriøse og ødelægger det for os som virkelig gerne vil ha en tid jeg har set da jeg sad og snakkede med hende at hun havde over 150 beskeder hun skulle svare på og hun sagde mange desværre var useriøse og bare ville ha en spiller til hendes beskeder og ikke bestiller tid men derimod tager tid fra hende når hun skriver med dem og bruger tid på at svare dem istedet for hun kan bruge tid på at skrive med seriøse kunder. jeg syntes hun er fantastisk smuk og fræk og et virkelig godt skrald Du ved godt nok meget om hende... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 76 Skrevet 7. November, 2021 Kan personlig ikke selv se hvad der er så spændende ved hverken hende eller hendes annonce i forhold til andres.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sperminater 2 Skrevet 1. December, 2021 AalborgLook skrev, den 7.11.2021 at 00:09: Du ved godt nok meget om hende... Ja for jeg kommer ved hende næsten hver uge ihvertfald minimum hver 14dag så ja så er det klart man kommer til at vide en del om hinanden og jeg syntes hun er super smuk fræk og god til både at sutte pik og til at kneppe. Og så er hun super stram og våd så dem som siger hun bla bruger massage olie som glidecreme tænder hende åbenbart ikke og hun bruger glidecreme som massage olie stor forskel folkens. Og så er hun sød glad gæstfri og imødekommende. Jeg syntes hun er besøget værd i stedet for en udenlandsk slap fisse og de fleste af de udenlandske pigers annoncer der er det heller ikke dem på billederne og mange af dem forstår ikke engelsk eller ihvertfald meget lidt. Og Stines billeder er sku altid af hende selv. Og dem der skriver lort har med garanti ikke været sammen med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 27. Januar, 2023 Sperminater skrev, den 4.11.2021 at 20:13: Jeg har været hos hende flere gange og hun er fantastisk og er virkelig smuk og fræk. Hun kan virkelig sutte pik og knepper virkelig godt. Og så er hun super sød og imødekommende blev budt på øl og sodavand lige det jeg kom ind af døren og hun er ikke den type der kikker på uret når tiden starter og man har sex. Har ikke prøvet at hun er stoppet lige når tiden er ovre hun gik en af gangene 15 min over tid uden at bede og ekstra penge. Og hun har på ingen måde været påvirket nogle af de gange jeg har været der. Hun kan jo heller ikke svare når hun har kunder og hun lagde telefonen så snart jeg kom. Men kan stærkt anbefale hende hun er virkelig fantastisk hun servicerer dig som var du en konge og hun knepper virkelig godt hun kan hendes kram og sex med hende er himmelsk. Stine er virkelig besøget værd.qw Flot smøre som har fyret af i flere tråde om Stine. Men du er jo Stine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stiv finger 36 Skrevet 28. Januar, 2023 (edited) HMA skrev, den 27.1.2023 at 01:28: Flot smøre som har fyret af i flere tråde om Stine. Men du er jo Stine Ja hun er total Brandt af Redigeret 28. Januar, 2023 af Stiv finger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg