Hop til indhold

Recommended Posts

Glemte lige...

Jeg har hørt om en der har haft sex med hende, og det kunne jeg egentligt også godt tænke mig, for hun var faktisk ret intens, men tog jo ikke noget som helst tøj af, i den seance jeg var med i, og det var nok også lidt øv - for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren L

Jeg har mødt hende, hvor hun efter en længere indledende snak placerede to stole på gulvet i stuen. 

Beordrede mig til at tage alt mit tøj af, sætte mig på stolen og gøre min pik stiv, men hun gik ud for sig selv. 

Hun kom tilbage i en kjole og ingen trusser og satte sig på stolen overfor mig. Snakkede frækt og dominerende til mig, og fik mig til først at slikke hende på fødderne, så anklerne og gradvist længere op, hvor jeg til sidst slikkede og slikkede hendes fisse indtil hun vred sig rundt på stolen og kom for mig. Alt det, mens jeg mellem hendes stønnen fik lidt ballade for ikke at spille min pik hurtigt nok :-) 

Det var en speciel, men fræk oplevelse, som jeg var ved at tvivle på nogensinde kom i stand, idet den var meget lang tid undervejs. Men som flere skriver, så er hun bestemt ægte nok, og hun vil rigtig gerne skrive i lang tid inden et møde åbenbart, og det var egentlig frækt nok i sig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har stort set samme oplevelse som flere af jer andre.

Lang opstartskontakt med flere samtaler på mobilen - alt lød godt. Udvekslede foto og adresse.... Så tre aflyste møder - et par timer før aftalt tid.

Så blev jeg overtalt (ja ja, jeg ved det godt) til at overføre beløbet før vi mødtes. Så ophørte alt kontakt på mail, sms og mobil.

Havde afsat pengene som tabt, men så kom annoncen op igen med ny mail. Kontakte hende igen - fra en ny mail/alias, fik sat en aftale i stand (kl 07 en morgen)... denne gang uden billede bytte eller lange samtaler.

Mødte op, hvor hun så ikke var kommet ud af sengen, ja det var hende som havde sat tidspunktet!

Opstarts snak, kaffe og så over på sofaen. Men på intet tidspunkt sætte hun spørgsmål ved, at jeg egentlig ikke var den hun havde lavet aftalen med? Hun regnede den nok ud undervejs, for betaling nævnte hun ikke.

Hun kan uden tvivl sine sag er med en pik i hånden, det giver jeg hende! Men der lægges helt sikkert op til at man kan få et langt forhold med hende.

Selve hendes dominans fandt jeg mere distraherende end fræk (andre har måske en anden oplevelse). Og som tidligere nævnt så skal man være stille, da det er i hendes lejlighed og naboerne må ikke høre noget.

Alt i alt, så var det meget tidskrævende (Ok hvis resulteret er derefter), rod i aftaler (man bliver træt af at tage fri uden grund) og som kronen på værket fik jeg en sms 3 minutter efter jeg var gået, om at hvis jeg forud betalte nu, så var jeg helt sikkert på at mødes med hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren L skrev, for 15 timer siden:

Jeg har mødt hende, hvor hun efter en længere indledende snak placerede to stole på gulvet i stuen. 

Beordrede mig til at tage alt mit tøj af, sætte mig på stolen og gøre min pik stiv, men hun gik ud for sig selv. 

Hun kom tilbage i en kjole og ingen trusser og satte sig på stolen overfor mig. Snakkede frækt og dominerende til mig, og fik mig til først at slikke hende på fødderne, så anklerne og gradvist længere op, hvor jeg til sidst slikkede og slikkede hendes fisse indtil hun vred sig rundt på stolen og kom for mig. Alt det, mens jeg mellem hendes stønnen fik lidt ballade for ikke at spille min pik hurtigt nok :-) 

Det var en speciel, men fræk oplevelse, som jeg var ved at tvivle på nogensinde kom i stand, idet den var meget lang tid undervejs. Men som flere skriver, så er hun bestemt ægte nok, og hun vil rigtig gerne skrive i lang tid inden et møde åbenbart, og det var egentlig frækt nok i sig selv. 

Ja, det der lyder sgu frækt....så er jeg klar på en runde 2, hvis jeg kunne få sådan en tur :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er åbenbart nogen der har fået noget spændende ud af hende. Jeg betalte hendes løn, og fik en laaaaang snak, der kørte mere og mere i ring.... og så "fik jeg tilladelse til at gå" Det nytter jo ikke at protestere over en frøken som man er underlagt.

Jeg blev en oplevelse rigere, men efter min mening er hun kugleskør, og formentlig behandlingskrævende. Jeg kommer i hvert fald ikke igen.

God weekend :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...