Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der har prøvet Lady D i Aalborg er hun god eller hvad?

En kinky Lady, som søger en mand der tænder på at blive edget og malket. Edging og malkning, samt stimuli af prostata er min fetish. Til dem som ikke ved hvad edging er, så betyder det at jeg leger med din pik indtil du er tæt på at komme og så stopper jeg. Så starter jeg forfra og når du så endelig får lov at komme, vil du opleve en kraftig og intens orgasme. 
Jeg har tillært mig forskellige teknikker og for mig er det ikke " bare " et handjob. 
Ønsker kun seriøse henvendelser!

Del dette indlæg

Link til indlæg

forbered dig på en meget lang kommunikation via sms, som ender ud i ingen aftale.

Det er ikke en seriøs profil, for da det kommer til en adresse så stemmer det ikke overens med det oplyste og hvad der var i virkeligheden, det her var tilbage i aug mdr. mener jeg

Redigeret af chrisser

Del dette indlæg

Link til indlæg
chrisser skrev, for 8 minutter siden:

forbered dig på en meget lang kommunikation via sms, som ender ud i ingen aftale.

Det er ikke en seriøs profil, for da det kommer til en adresse så stemmer det ikke overens med det oplyste og hvad der var i virkeligheden, det her var tilbage i aug mdr. mener jeg

Hvordan via SMS, der er da kun en mail adresse?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik dette svar efter 25minutter;-)

Jeg bor I Aalborg og har været frøken i ca 2 år nu.

Er en smuk kvinde på 42, er 173 og vejer 62 kg. Jeg er ikke en prof - gør det fordi det tænder mig meget og vil udleve min fetish. 

Jeg kører ikke med timepris da jeg finder det turn of og mener ikke man kan sætte kun en halv eller en hel time af til det. Det tager den tid det gør, og det er vigtigt for mig at jeg kan mærke at jeg kan være i nuet og nyde det og ikke skal holde øje med en klokke! Min løn er 1500 pr gang du skal regne med 1 - 1 1/2 timer pr gang
Der er ingen sex, ingen røren og det er der ikke da der er kun fokus på dig. Du er i centrum

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 14 minutter siden:

Der er ingen sex, ingen røren

Jeg har en mistanke - men ikke noget at holde den i - udover:

Møffe skrev, for 15 minutter siden:

har været frøken i ca 2 år nu.

say no more ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Æskildsen skrev, for 46 minutter siden:

@MøffeFuldstændig samme svar til mig

Det bliver nok et tak, men nej tak herfra

Tror du det er svindel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Jeg har en mistanke - men ikke noget at holde den i - udover:

say no more ;-)

Tror du det er svindel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
next skrev, 1 time siden:

Tror du det er svindel?

Jeg er usikker, men teksten er fuldstændig identisk

Jeg satser ikke mine sparepenge, jeg skal køre langt og vil ikke være til grin og stå og kigge på en gade i Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
next skrev, 1 time siden:

Tror du det er svindel?

Nej, jeg er overbevist om at man bliver pirret af en virkelig expert - say no more - SAY NO  MORE  ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2
Stenbuk50 skrev, for 10 minutter siden:

Eller er hun bare en sølle stakkel der trænger til hjælp

Netop, din hjælp :huh: og hjælp fra andre mænd i Danmark, som gør det bedste, undskyld afsporing :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne sgu godt være fristet. Det lyder lækkert, men hvordan kan det være svindel? Det værste der kan ske, er vel at man bare får et middelmådigt håndjob....

Er der ikke nogen der tager en for holdet, eller er det mig? :D

Der er vel andre end mig, der har fået tilsendt billede af hende, og der ser hun da meget fræk ud (synes jeg).....?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er hverken en stakkel, eller svindel.

Jeg tog en for holdet :) og hun er helt reel. Bor i et pænt kvarter og har en pæn lejlighed.

Det med "Frøkken" betyder, at det er lidt dom/sub. At hun bestemmer ALT og du bare føjer det hun siger at du skal.

Det var ikke noget for mig, men hvis man er til den slags, altså at være den submissive, vil det nok være en fed oplevelse.

Personligt er jeg mere til Episk Massage, som kun er Lingam massage - uden S/M delen (f.eks. https://www.episkm.com)

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 1 time siden:

Jeg tog en for holdet :) og hun er helt reel. Bor i et pænt kvarter og har en pæn lejlighed.

Det med "Frøkken" betyder, at det er lidt dom/sub. At hun bestemmer ALT og du bare føjer det hun siger at du skal.

Det var ikke noget for mig, men hvis man er til den slags, altså at være den submissive, vil det nok være en fed oplevelse.

Personligt er jeg mere til Episk Massage, som kun er Lingam massage - uden S/M delen (f.eks. https://www.episkm.com)

kingdane68 skrev, for 1 time siden:

Det lyder til at det har lykkes dig at få en aftale med hende ,må man spørge om det er lang tid siden ,for det har ikke lykkes mig inu

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 2 timer siden:

Jeg tog en for holdet :)

Super jeg er endnu mere overbevist om det slet ikke er noget, jeg vil kører så langt efter -når jeg læser det du skriver;-) I øvrigt ville jeg helle ikke føle mig tilpas i den rolle -og ville nok falde ud af rollen, og give hende en endefuld...gg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stenbuk50 skrev, for 5 timer siden:

Det lyder til at det har lykkes dig at få en aftale med hende ,må man spørge om det er lang tid siden ,for det har ikke lykkes mig inu

I sidste uge, så ikke længe siden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
kingdane68 skrev, den 30.10.2021 at 14:59:

Hvad skulle du gøre som sub
tage opvasken? eller kravle nøgen for hendes fødder?

Jeg har forsøgt at få kontakt til hende, men kan ikke lige blive klog på hvad hendes "leg" går ud på. 

NB: Vil sku gerne vide om det er opvasken jeg skal tage, da det ikke tænder mig at være husslave :)

Redigeret af next

Del dette indlæg

Link til indlæg
next skrev, for 7 timer siden:

Hvad skulle du gøre som sub
tage opvasken? eller kravle nøgen for hendes fødder?

Jeg har forsøgt at få kontakt til hende, men kan ikke lige blive klog på hvad hendes "leg" går ud på. 

NB: Vil sku gerne vide om det er opvasken jeg skal tage, da det ikke tænder mig at være husslave :)

Nej, det er slet ikke den slags sub der er tale om, men mere hendes måde at tale til en på, og at hun vil styre slagets gang, når man ligger på hendes sofa i stuen og hun piller ved en :) Så der er ikke meget "arbejdsmand" over det, men bare lidt kommanderen rundt, på en (synes jeg) lidt fjollet måde - men igen, det var ikke lige noget for mig. Andre vil måske synes om det. IDK.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...