Hop til indhold
JenniferRomantica

Grunden til jeg ikke booker ind om morgenen..

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Det er ellers der bukkenes horn er stivest ;) 

og jeg elsker at vågne op ved at få et varmt stift horn presset op imod min røv, men at stå op for at tage imod det? Den må bukkene længere ud på landet med :D

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden:

Den må bukkene længere ud på landet med :D

Der er så dejligt ude på landet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

Det er ellers der bukkenes horn er stivest ;) 

Men ikke tyrens. Min primetime er præcis klokken. 17.00.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 11 timer siden:

og jeg elsker at vågne op ved at få et varmt stift horn presset op imod min røv, men at stå op for at tage imod det? Den må bukkene længere ud på landet med :D

Syntes ellers det gik meget godt i går morges @Nannas Hjørne :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Hans69 skrev, for 37 minutter siden:

Syntes ellers det gik meget godt i går morges @Nannas Hjørne :P

Selv et B-menneske som jeg kan godt lige være med fra kl 9 ;) men på den forkerte side af 8 begynder det at stramme til 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 53 minutter siden:

Selv et B-menneske som jeg kan godt lige være med fra kl 9 ;) men på den forkerte side af 8 begynder det at stramme til 

Du arbejder vist for meget hvis du er strammere om morgenen :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 26.10.2021 at 06:47:

Det som om det er liiiidt sjovere at booke og brænde mig af når det er fra morgenstunden fordi hvem fanden elsker ikke at starte dagen ud med en god gammeldags "røvrending".? Og hvem elsker ikke at står op klokken bæ for ingenting<_<.? Derfor tager jeg generelt ikke imod tidlige bookinger medmindre jeg kender gæsten.. Men her fik han narret sig igennem med sin præcise og uden dikkedarer beskeder.. Så kan jeg jo ligge og irriterer mig over mig selv og det faktum at han "fik" mig.. Så til alle dem der igennem tiderne har prøvet at booke forgæves en tidlig tid.. Her er typen i kan takke: 

Jeg lugtede næsten lunten da han først svarede ca 20 min før vores aftale:rolleyes:.. 

Screenshot_20211026_063349_com.google.android_apps.messaging_edit_248441144151673.thumb.jpg.aa7815c311e8af8b00537307561e7d62.jpgScreenshot_20211026_063535.thumb.jpg.4ccff3dbcf3d949734b1b986f42d198a.jpg

Forestil jer lige hvor mange gange det er sket før man opdager og stedfæster et mønster nok til at man dropper idéen om at tage imod gæster før klokken 09.. Så når i ærger jer over at være blive brænd af kan i altid "glade" jer over at pigen der har gjort det højst sandsynlig har oplevet det mindst lige så mange gange som du.. 

Ingen er interesseret

Mangler du kunder/opmærksomhed, siden er du så aktiv/iblandende herinde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
ricograziano skrev, for 2 minutter siden:

Ingen er interesseret

Hej Bertram og velkommen :O) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ricograziano skrev, for 3 timer siden:

Ingen er interesseret

Du må være gammel I gårde herinde hvis du synes jeg virker aktiv.. Har lige været i karantæne i 3 måneder:lol:.. Men faktisk kan jeg se hele to siders samtale mellem folk på en tråd som du siger ingen interesse har:ph34r:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...