Hop til indhold
Buck

Eva - DiRTY COLOMBIAN GFE Odense

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/330090

Skulle oprindeligt have besøgt Caroline, men var hun allerede smuttet. Dog faldt jeg over denne lille Colombiansk godte. Fik en aftale på plads per sms, dog gik det lidt skævt med forsinkelse på 10-15 minutter men værre var det ikke. Pengene skiftede hænder efterfulgt af en hurtig tur under bruseren.

Eva var allerede nøgen og klar, hvor vi kyssede, kærtegnede hendes dejlige faste bryster, samt slikkede brystvorterne, mums ;). Blev smidt på sengekanten og fik gummi på dytten, dog var jeg ikke tilfreds med hendes blow i starten, da hun klemte lidt for hårdt men fik dog hende til at ændre hendes håndgreb til mundsut (som var markant bedre).

Efter blow, stillede Eva sig klar i doggy-stilling og hun var ikke bleg for at jeg kneppede hende for hårdt. Akten fortsatte i yderligere 15-20 minutter, hvorefter vi skiftede til missionærstilling og fik et dejlig stimulus af at slikke hendes bryster imens akten var i gang. Efter et kvarters tid måtte jeg overgive mig og Eva fik et kæmpe ladning over hendes bryster, hvorefter hun sender mig et frækt smil.

Hendes engelsk ordforråd er ikke så godt, så ofte måtte vi tyde til google translate for at få en samtale gennemført. Men hun er megasød og hun faker ikke under akten. Det er hende på billederne, dog lidt tyndere men ikke magre eller ualmindelig tynd. Hun tager dog hjem i morgen, men hun er frisk på at tage til Danmark dog kan hun ikke sige hvornår.

Stedet er det velkendte boligkvarter ved krydset (ikke langt fra Svanedammen og Dior's gamle sted).

1 time = 1500kr (hun tilbyder ikke Superfransk/Megafransk)

Pigen: 8/10

Sted: 9/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...