Hop til indhold
Æ_pilfinger

NINNA, Kolding

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/329612

Efter et stykke tid, hvor jeg har været med på sidelinjen og i øvrigt brugt de mange anmeldelser fornuftigt, så synes jeg det var på tide og bidrage lidt til fællesskabet. Jeg har efterhånden været på en del besøg i denne verden.

Dette er mit første indlæg, så i må lige bære over med mig, hvis der skulle være lidt fejl og mangler.

Startede dagen med at udse mig valgmulighederne i omegnen af Kolding, og synes det ser lovende ud. Jeg tog chancen med NINNA, da jeg synes hun så knald godt ud. Hendes tekst tændte mig for vildt og fik sku stådreng bare ved tanken om at skulle lege med hende!

Jeg fik en aftale i hus. Hun svarede inden for 30 min. 

Aftalte 1 time med hende. Mine forventninger var steget i vejret efter jeg læste hendes tekst, så kunne slet ikke vente med at besøge hende. Jeg ankom på det aftale sted, og blev dirigeret videre hen hvor vi skulle være. Døren blev åbnet og ja... Mit første indtryk var, at det i hvert fald ikke var hende på billederne. Køn var hun dog og af afrikansk herkomst. Det er min første gang med en chokobabe, så jeg tog chancen alligevel. 

Intet af det i teksten blev overholdt. Det var mekanisk og en smugle kedeligt. Jeg gjorde mig færdig og var ude efter 15 min.

Alt i alt blandede følelser.. mine forventninger ud fra hendes profil tekst blev ikke efterlevet, så jeg kommer ikke igen, desværre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...