Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle steder i KBH eller Nordsjælland, hvor det er muligt at få et boblebad (alternativt karbad) med en thai (+ sex of course).

Skrevet

Hej OrganDonor

Kan man være rimelig sikker på, som der står i efterlysningen, at der også er sex med en thai???

Jeg har et kundebesøg i Ballerup d. 27/8.

Hører gerne om din evt. garanti eller egen oplevelse, helst en af de første to....

Skrevet

Garanti kan jeg ikke udstede, men jeg er uopfordret fået det til tilbudt de gange jeg har været hos Chandara(Tamsabai) og DD,

mener også det er muligt hos Zen, alt efter pige - kunde, men har kun modtaget HJ/afklædt der, og kun været der en enkelt gang.

Zen har samme ejer som Dokkun i Glostrup og der er mange beretninger om fuldpakke derfra.

Du kan læse lidt mere om Zen herinde, ved af skrive Zen i søgefeltet.

-OD

Skrevet

Harer er også bobble bad i kælderen. Har prøvet det med en af de tidligere piger i huset.

http://www.sisaketthaimassage.dk/cms/index.php

Det er rigtigt, de har også et Jacuzzi i kælderen, men ikke så gode forhold, der lugter

meget af fugt/skimmel i baderummet.

De absolut bedste forhold har de hos Zen i Tåstrup.

-OD

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.