Guest Lonewolf Skrevet 25. Oktober, 2021 jeg synes de fleste, hvis ikke alle, mine møder i sengen med gp'er er meget hyggelige og med god sex. men jeg synes også at det er sådan lidt smår med sjov snak, fræk dril og spas generelt. jeg tør nok ikke rigtig hoppe ud i den slags, både fordi jeg jo ikke kender pigen så hulens godt, men også for at det ikke ender i ren spas. sidst jeg var med en gp fik hun en god gang rimming. der var rent, det var lækkert som i ekstra lækkert. hun nød det, og jeg nød det. på et tidspunkt bredte der sig en lille liflig duft, hvor jeg i andet selskab ville have spurgt gutterne hvem der nu have luftet sig. og jeg havede faktisk en kæk kommentar klar, men holdt den i mig. hvor meget spas vover i jer ud i sengen med en gp? og hvad for spas kan i finde på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 366 Skrevet 25. Oktober, 2021 vil næsten sige heller en smule kæk end stille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 25. Oktober, 2021 Damerne dåner, alle som én, når de ser mig, så der skal gang i duftevandet, inden vi dribler dyner, og efterfølgende er der ikke så meget overskud til snak fra yndighedernes side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr_T 528 Skrevet 25. Oktober, 2021 Landsbytossen skrev, for 12 minutter siden: Damerne dåner, alle som én, når de ser mig, så der skal gang i duftevandet, inden vi dribler dyner, og efterfølgende er der ikke så meget overskud til snak fra yndighedernes side. Velvalgt alias 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11513 Skrevet 25. Oktober, 2021 Ved godt du spørger mændene, men lige i sådan en situation du nævner, ville jeg i hvert fald sætte pris på lidt spas Og egentlig også i andre situationer… Med lidt humor, sjov og ballade indimellem, synes jeg tingene glider lettere, og det gør, i mine øjne, stemningen mere fri og afslappende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 25. Oktober, 2021 Hun får et klask i numsen efterfulgt at et “nå, så blev det min tur….” Når skuddet er gået, så ser jeg ned og siger “Sig mig, trak du ikke et kondom på?” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 25. Oktober, 2021 Butch skrev, for 1 minut siden: Sig mig, trak du ikke et kondom på? lige den der skal vist ret hurtig følges op med en anden kæk bemærkning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 25. Oktober, 2021 Hun slappede vist bare lyst for meget a af under din gode behandling Da hun formodentlig selv bliver lidt flov, så kan det lette stemningen ved at vise at man tager det med et smil. Så en hyggelig bemærkning er vel på sin plads. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 25. Oktober, 2021 Lonewolf skrev, for 7 minutter siden: lige den der skal vist ret hurtig følges op med en anden kæk bemærkning Hvis man lægger ud med klasket i numsen, så bliver det andet nok ikke aktuelt alligevel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 25. Oktober, 2021 Nikita Darling skrev, for 15 minutter siden: lige i sådan en situation du nævner, ville jeg i hvert fald sætte pris på lidt spas du er fuld af fis? så gik gassen af ballonen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 25. Oktober, 2021 Lonewolf skrev, for 3 minutter siden: du er fuld af fis? så gik gassen af ballonen? Ja, eller “slut, prut, finale” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11513 Skrevet 25. Oktober, 2021 Lonewolf skrev, for 8 minutter siden: du er fuld af fis? så gik gassen af ballonen? Jaaaah, det ville være helt perfekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 25. Oktober, 2021 "Sikken det trækker hernede" "Har i fået lagt naturgas ind?" "Dejligt at du slapper af og nyder det, men skal vi ikke bytte plads nu?" 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 25. Oktober, 2021 Jeg har en stamgæst, som jeg konsekvent har gjort det til min mission, at få ham til at grine på giga upassende tidspunkter. Det har endnu ikke stoppet ham fra at komme igen Jeg elsker, at det ikke behøver at være så selvhøjtideligt, et grin og en orgasme er da en herlig kombi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 25. Oktober, 2021 "hvor bliver rosenbladene af?" "ups, undskyld" "hovsa, forkerte knap" "den utæthed skal vi da lige have lappet, hvor er kondomet?" "ja ja, blæs mig bare et stykke" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 26. Oktober, 2021 Lonewolf skrev, for 20 timer siden: "hvor bliver rosenbladene af?" "ups, undskyld" "hovsa, forkerte knap" "den utæthed skal vi da lige have lappet, hvor er kondomet?" "ja ja, blæs mig bare et stykke" fandme god humor lonewolf. du og jeg er på bølgelængde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg