Bobwhite 295 Skrevet 25. Oktober, 2021 (edited) Så lige at advarsel havde lavet en Anmeldelse, så her en endnu en af Kira. Jeg tror ikke der er specielt travl i butikken, men det har hun virkelig fortjent at der er. Kira er noget af det frækkeste, jeg har været ude for, inklusive privat. Den der tunge er for det meste ude af munden på hende og går på opdagelse alle mulige steder og hun har det mest frække blik i øjnene, hun går heller ikke af vejen for at pille ved sig selv med mere og er bestemt heller ikke berøringsangst. Hun kysser dybt og det er helt umuligt ikke at blive skrupliderlig. Jamen altså det var sgu godt. Det virker ærlig talt som om hun er vild med det hun laver. Har aldrig tænkt det før, ved et besøg af denne karakter, men hun virkede ægte tændt. Og hun tog alle mine ideer som en champ, ja hun tiggede faktisk om det. Fantastisk. Hun var inden lidt nervøs for om hun kunne levere det jeg ønskede, men det kunne hun og mere til, og jeg er ret sikker på at jeg kræver noget mere end gennemsnittet. Fik jeg sagt at hun er det frækkeste. Og sød og servil. Hun er meget mere naboens frække datter end hun er professionel. Lige som jeg vil have det. Hun er egentlig mindre min type end jeg troede inden, hun har godt med røv og bryster, jeg ville slet ikke kalde hende “petit”, som hun selv gør, men det gjorde ingenting her og Ok jeg kunne faktisk da løfte rundt på hende hilsen Bob Redigeret 25. Oktober, 2021 af Bobwhite Ret 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 25. Oktober, 2021 (edited) Tak Bob. Det lyder rigtig godt Skal lige have det ind med skeer: Så man kontakter hende udelukkende via mailadressen eller WhatsApp..? er det fordi pigen ikke har taget telefonen med herop eller ikke gider det bøvl med simkort osv.? Går der lang tid fra man skriver til hun svarer? SKal man være opmærksom på noget når man kontakter en pige via WhatsApp: Der er ingen ting der kan misbruges eller noget virusting? Redigeret 25. Oktober, 2021 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 25. Oktober, 2021 ppd skrev, Lige nu: SKal man være opmærksom på noget når man kontakter en pige via WhatsApp: Bortset fra at det er meget lettere? Nej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 25. Oktober, 2021 (edited) Advarsel skrev, for 13 minutter siden: Bortset fra at det er meget lettere? Nej. Ok. Var blot interessert i om der kunne opstå fisthing eller hedder det phishing?..Om de kunne få oplysninger fra en.. Redigeret 25. Oktober, 2021 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 25. Oktober, 2021 ppd skrev, for 1 minut siden: Ok. Var blot interessert i om der kunne opstå fisthing eller hedder det phishing?..Om de kunne få oplysninger fra en.. Opret en tråd i relevant forum. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg