Esbjerghanhund 424 Skrevet 25. Oktober, 2021 Hver gang vi mastuberer, så sparer vi mellem 800-1500 kr God mandag. 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 25. Oktober, 2021 Og vi går glip af en fantastisk oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 424 Skrevet 25. Oktober, 2021 Jeg synes da det er ret godt, når jeg selv gør det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 25. Oktober, 2021 Hvis du gør det bedre end en GP, så behøver du aldrig igen en kvindes hånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 25. Oktober, 2021 Landsbytossen skrev, for 43 minutter siden: Hvis du gør det bedre end en GP, så behøver du aldrig igen en kvindes hånd Nu er det jo STOR forskel på, hvor godt de spiller... -Jeg tager om ikke andet over til sidst, og viser dem hvordan de skal gøre det "RIGTIGT" ggg -nogen bliver overrasket over, hvor dygtig jeg er -hvor jeg så fortæller dem, at jeg har over 40års erfaring i at spille -det er de færreste GP der så ikke bliver imponeret;-) Men det kan jo ik erstatte en kvindes nærhed;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 25. Oktober, 2021 Esbjerghanhund skrev, for 2 timer siden: Hver gang vi mastuberer, så sparer vi mellem 800-1500 kr God mandag. Husk så også at gå ned og veksle overskuds produktet i sædbanken. Så er der ekstra bonus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 25. Oktober, 2021 Møffe skrev, 1 time siden: Nu er det jo STOR forskel på, hvor godt de spiller... -Jeg tager om ikke andet over til sidst, og viser dem hvordan de skal gøre det "RIGTIGT" ggg -nogen bliver overrasket over, hvor dygtig jeg er -hvor jeg så fortæller dem, at jeg har over 40års erfaring i at spille -det er de færreste GP der så ikke bliver imponeret;-) Men det kan jo ik erstatte en kvindes nærhed;-) Hold da op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 29. Oktober, 2021 Esbjerghanhund skrev, den 25.10.2021 at 14:56: Jeg synes da det er ret godt, når jeg selv gør det Det er noget af det sjoveste, jeg kan finde på, når jeg er alene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg