Hop til indhold
Guest Aalborg

Suree, Viborg - som svar på min efterlysning d. 16/8

Recommended Posts

Guest Aalborg

Efter kort tids overvejelse, gik turen i dag til Viborg. Svarene på min efterlysning gav den ønskede effekt og beslutning.

I morges, da de åbnede ringede jeg for at bestilte en tid ved en ung og slank pige. Det blev bekræftet, at en sådan pige var på arbejde i dag. Vi aftalte min ankomst til kl. 12.

Jeg kom til stedet præcis og blev lukket ind, dog ikke af hende, der senere gav mig massage, men formentlig af mutter selv, der oplyste, at hun KUN gav massage og ikke ekstra. :cry: Hun så dog alligevel brugervenlig ud, ;) og jeg kunne godt finde på at spørge hende en gang mere, når jeg kommer igen, om hun ikke har fortrudt sit svar. Mutter sagde, at der normalt er 2 piger på stedet, og der kommer en mere om et par dage.

Jeg blev vist ind i et rum bag ved forværelset og der blev kaldt på en pige, Da, der kom kort tid efter.

Da, oplyste, at hun var 34 år, og kommet tilbage efter ferie i Thailand for 3 dage siden. Jubii for en køn pige :D:o Hun er ganske lille, formentlig kun omkring 150 cm, og slank - uden at være mager. Halvlangt krøllet hår og flotte øjne og et dejligt smil. Hende skulle det så være. Vi aftalte, på noget gebrokkent engelsk for hende en timepris på 1.200 for massage, BJ og bum-bum.

Massagen var hård uden at være for hård og lidt anderledes med tryk, pres og buk, inden det oliemassagens tur. Den var fin og god - ikke for meget oliesjaskeri, men lige tilpas. Under massagen af min ryg, var bagdelen pænt dækket med et håndklæde, men det blev fjernet og turen kom så til benene og inderlårene. Det var fint med tilpas strejf af området omkring min anus, pung og pik, :);) og det blev absolut ikke mindre efterhånden som massagen skred frem. :) Da der manglede ca. 20 min blev jeg spurgt "ready now" og det havde hun ret i. Hun roste min pik og sagde nice and big. Om på ryggen, på med kondomet, hvorefter den lille kvinde langsomt gled med over lillemand, der som følge af alt det foregående var blevet helt voksen og klar. Vi nåede dejlig og medlevende sex i flere stillinger. Efter aftørring mm blev jeg tilbudt et glas koldt vand mens jeg klædte om og blev vist ud af en anden dør. ;) Det er bestemt ikke sidste gang, jeg har besøgt Da. Nok noget af bedste fisse i lang tid :D:D:D . Det kunne sagtens blive mit foretrukne sted...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...