Hop til indhold

Dejlig thai i Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Kvinden

Nu har jeg faktisk gået og puttet lidt med hende her. Har været der 3-4 gange de sidste to måneder. Virkelig pæn krop, ca 38 år, kysser og owo. Og massagen er rigtig god!

God fornøjelse

Redigeret af Esbjerghanhund

Skrevet

Enig - dog skulle jeg første gang være stædig, da hun troede hun kunne afslutte besøget godt før tid...

Skrevet
  • Author

Ok, ikke fedt

Hun er ikke gfe, og virker ikke så indlevende, men måske behandler hun mig godt fordi jeg har besøgt hende flere gange.

Skrevet
Esbjerghanhund skrev, den 25.10.2021 at 09:38:

Kvinden

Nu har jeg faktisk gået og puttet lidt med hende her. Har været der 3-4 gange de sidste to måneder. Virkelig pæn krop, ca 38 år, kysser og owo. Og massagen er rigtig god!

God fornøjelse

Hvad ligger hendes priser i ?, har selv gået lidt som katten om den varme grød med at besøge hende.

Samt synes jeg også at den her profil ligner hende Profil 

Skrevet
  • Author

Det er den samme kvinde. Jeg lærer aldrig at forstå det med to annoncer og den samme gp.

Skrevet
  • Author
Lille_Olfert skrev, for 47 minutter siden:

Hvad ligger hendes priser i ?, har selv gået lidt som katten om den varme grød med at besøge hende.

Samt synes jeg også at den her profil ligner hende Profil 

Prisen må du selv spørge om ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.