Hop til indhold
YNWA

Sugardates i seperat kategori?

Recommended Posts

Halløj 

En lille tanke. 
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at indlæg vedr. sugardates ikke skulle ligge sammen med øvrige indlæg. 

Ikke alle herinde har profiler og kan se pigerne, eller har interesse i at være medlem på sådan et site. 
Jeg klikker ofte på et indlæg, der så viser sig at handle om sugardates hvor pigen kun er tilgængelig hvis man er medlem. 
 

Har andre det på samme måde, og kunne det være en mulighed at tilføje den kategori? 

Redigeret af YNWA
Fejl i overskrift

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 7 minutter siden:

Den kategori findes allerede: https://www.eroguide.dk/forum/forum/86-anmeldelser-af-sugarbabes-i-hele-danmark/

Hvis du mener på forsiden med de "Seneste indlæg fra forum", så ville det være en skam at fjerne dem, da man så let overser dem.

Jeg ser din pointe
Svært at fjerne dem fra forsiden, og jeg kan godt se at der i forvejen er en kategori med sugarbabes, men løber bare ofte ind i at åbne et indlæg hvor det handler om sugarbabes, men pyt.. overlever nok ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
YNWA skrev, for 3 timer siden:

Halløj 

En lille tanke. 
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at indlæg vedr. sugardates ikke skulle ligge sammen med øvrige indlæg. 

Ikke alle herinde har profiler og kan se pigerne, eller har interesse i at være medlem på sådan et site. 
Jeg klikker ofte på et indlæg, der så viser sig at handle om sugardates hvor pigen kun er tilgængelig hvis man er medlem. 
 

Har andre det på samme måde, og kunne det være en mulighed at tilføje den kategori? 

Jo, det kan da godt være irriterende at man ikke kan se pigens profil på Sugardaters - men derfor kan en anmeldelse/oplevelse være interessant nok - ellers springer jeg den bare over.

Du kan jo også vælge at gå ind via forum - og så kun søge i de kategorier, du virkelig er interesseret i - jeg gider f.eks. ikke bruge ret megen tid på anmeldelser/efterlysninger af piger i Kjøbenhavn, men springer istedet direkte til Tyskland eller Øvrige udland, hvor jeg hurtigt kan se om der er nye tråde eller nye indlæg i gamle tråde jeg følger lidt med i - det irriterer mig mere, at man ikke blot slår efterlysninger og anmeldelser sammen i en hat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...