Hop til indhold
hornyboy

Andrea Rødekro

Recommended Posts

Guest izaya922

mener Franz = blowjob

og AV er vist Analverkeher = Anal sex

Franz with her = 69 ( gætter jeg på )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har haft lejlighed til at besøge Andrea i dag. Hun er pigen på billederne - de er dog gået igennem en god gang Photoshop, hun ser noget mindre glamourøst ud. Kontakt per SMS på tysk uden problemer, hun svarede næsten omgående.

Servicen er fin, hun er venlig om imødekommende, har været der en god times tid til den i annoncen nævnte pris - blow, hvor hun opfordrer til at lege med hende med en dildo,  mellem hendes babser, doggy. Tilbyder også græsk, det har jeg dog ikke prøvet.  Afslutningen over hendes bryster var mindre spændende end jeg havde håbet - hun havde papirservietterne klar og straks kom i brug, næsten inden jeg var færdig - det trækker lidt fra ...

Grundlæggende dog en anbefaling - men som

snakker stort set uafbrudt - jeg kender nu det meste af hendes livshistorie :-)

Så min anbefaling er at I i forbindelse med et besøg ikke oplyser at i forstår tysk - hendes engelsk er mere begrænset, måtte hjælpe hende med et par SMS´er som hun ikke helt forstod. Hubbys formulering "fyldig Hausfrau" passer godt, jeg kunne sagtens se hende for mig småsnakkende i et  køkken ... :-)

Forstod på hende, at hun nok vil være mere eller mindre permanent her - hun fortalte at hun oplevede forholdene i Tyskland grundet coronasituationen som mere besværlig (test er ikke gratis i Tyskland) ...

Stedet er heller ikke det mest luksuriøse jeg har været, men ok til formålet. Huset (i nærheden af stationen) er sådan nogenlunde diskret, hvis man ikke er fra Rødekro - eller timer sin ankomst sådan, at der ikke holder en bus i myldretiden et par meter derfra - derfor bookede jeg en tid sidst på eftermiddagen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt hende. Men hun snakker for meget. Hold nu kæft hvor hun ævler. Men hun gør et okay arbejde,  men hendes snakken gør at hun bliver en engangs fornøjelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...