Hop til indhold

Kira Kitten?

Featured Replies

Skrevet

Hej

Har lavet lidt research, men ved ikke om det er den rigtige GP(en Kira fra Sorø dukker op når man søger efter billeder og navn)

Det første billede i annoncen husker jeg fra en, som kaldte sig Honnie, fra SG.Er den samme pige?

Anyways, billederne er uden tvivl gamle, men er der nogen, som har besøgt damen for nyligt?

Hvordan ser hun ud?Velplejet, slidt, skal man tilføje lidt ekstra kilo?

Serviceniveauet?

Mvh

https://annoncelight.dk/showad/246740

Redigeret af ricograziano

Skrevet

Måden hendes profil er beskrevet, tyder på at det er hendes alfons der har skrevet det. Det vil ikke overraske mig hvis de kræver forudbetaling og billederne er falske.

• 1 year later...
Skrevet

Er der slet ingen der har været her. Og kan berette. Hun har annonceret længe... 

Skrevet

Jeg har været der 2 gange og hun er en rigtig dejlig og sød dame :) 

Skrevet

Det lyder godt. Kan du fortælle om hun er dansk. Og hvor ca adresse. Og om det er ud til gaden. Eller diskret ?. 

Skrevet

Hun er 100% dansk og det er ved Nyborgvej men det er meget diskret synes jeg 

• 2 months later...
Skrevet

Det er forbavsende så lidt der er skrevet om hende....

Er der slet ingen der har lidt oplevelser med denne dame som der skal delles med os andre, godt som skidt???

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.