ricograziano 37 Skrevet 24. Oktober, 2021 (edited) Hej Har lavet lidt research, men ved ikke om det er den rigtige GP(en Kira fra Sorø dukker op når man søger efter billeder og navn) Det første billede i annoncen husker jeg fra en, som kaldte sig Honnie, fra SG.Er den samme pige? Anyways, billederne er uden tvivl gamle, men er der nogen, som har besøgt damen for nyligt? Hvordan ser hun ud?Velplejet, slidt, skal man tilføje lidt ekstra kilo? Serviceniveauet? Mvh https://annoncelight.dk/showad/246740 Redigeret 24. Oktober, 2021 af ricograziano Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 157 Skrevet 25. Oktober, 2021 Måden hendes profil er beskrevet, tyder på at det er hendes alfons der har skrevet det. Det vil ikke overraske mig hvis de kræver forudbetaling og billederne er falske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper12 21 Skrevet 7. Januar, 2023 Er der slet ingen der har været her. Og kan berette. Hun har annonceret længe... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 252 Skrevet 8. Januar, 2023 Jeg har været der 2 gange og hun er en rigtig dejlig og sød dame 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper12 21 Skrevet 9. Januar, 2023 Det lyder godt. Kan du fortælle om hun er dansk. Og hvor ca adresse. Og om det er ud til gaden. Eller diskret ?. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 252 Skrevet 9. Januar, 2023 Hun er 100% dansk og det er ved Nyborgvej men det er meget diskret synes jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sextossen 72 Skrevet 8. April, 2023 Det er forbavsende så lidt der er skrevet om hende.... Er der slet ingen der har lidt oplevelser med denne dame som der skal delles med os andre, godt som skidt??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg