Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg synes, denne anmeldelse er overflødig i betragtning af antallet af fantastiske anmeldelser Mina allerede har. Men jeg fik møde Mina for første gang for næsten 10 dage siden efter så mange forpassede chancer gennem årene. Hun er en LEGENDE

Jeg vil ikke komme ind på detaljerne, som jeg gjorde med min anmeldelse af @AvaPia - efter alle dine feedback.

Jeg vil holde det enkelt. Jeg kan godt lide forspil, og Mina tøver ikke med at kysse. Hun kyssede så lidenskabeligt, og hendes læber var så bløde og utrolige! Bj var så våd og dyb - hun kneb ikke en gang - en professionel. Hun gjorde det så længe jeg ville. Og selve handlingen var så fantastisk, at hun blev ved, så længe jeg ville. Jeg kunne ikke huske, hvor mange gange jeg bad om at skifte stilling, og ikke en eneste gang blev hun irriteret.

Men det bedste, der gjorde det hele ekstraordinært, var hendes kommunikation under mødet og den måde, hun var glad og positiv under hele mødet.

Pige - 10/10
 Sex - 10/10
 Bj - 10/10

Del dette indlæg

Link til indlæg
longman1995 skrev, for 53 minutter siden:

TAK. Hvor SER hun dejlig ud. Lækker krop og bryster som er så flotte <3

Stønner hun så meget så hun vækker alle naboerne når hun river en rundt i stillingerne eller kan hun være mere stille da hun nødig skulle vække hele nabolaget med tilfredsstillende høje støn og lyde..?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde også stor glæde af Minas besøg (igen) for godt en uge siden. I mine øjne er hun til rene 10-taller på alle måder. Jeg oplever hende altid glad og positiv, når man selvfølgelig behandler hende med respekt og beundring, og naturligvis tager imod med renlighed både personligt og i omgivelserne. Som man ville have gjort med en beundret og eftertragtet skøn date.

Som det nu fremgår af de helt nye fotos, har hun en gudsbenådet superlækker modelkrop, som hun passer ualmindelig godt på. Når hun skriver 28 år, er det som alt ved Mina reelt og ægte. Men meget få på selv 21 har så perfekt en ungpigekrop som Minas.

Og nej. Mina er nok naturligt sexglad og afklaret med løjerne. Men selv om hun er ude i et frækt ærinde, er hun altid betænksom og diskret i forhold til omverdenen, både i påklædning og opførsel. Åh jo, hun bidrog da til, at min seng flyttede sig 30 cm under legen;  - men det blev da indtil nu mellem Mina og mig.

@Longman: Har du mulighed for at flytte din tekst til anmeldelser, så den ikke står gemt her blandt efterlysninger?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Louie nu kan jeg fra nogle af dine andre tråde konkludere at du kender Mina bedre end de fleste, da du har set hendes pas, skrevet med hende på facebook og mødt hendes gorilla i den polske bil hun bliver kørt rundt i. Jeg formoder at du gerne vil gøre hende en tjenste med din anmeldelse og den derfor ikke er retvisende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, den 24.10.2021 at 23:33:

Lækker krop og bryster som er så flotte 

Kan nydes på videoklip her:

https://nympho.dk/n2032/1061/legendary-mina-only-outcalls/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...