Nuddel 80 Skrevet 24. Oktober, 2021 (edited) Besøgte denne lille skønhed og det var altså, helt ok. https://annoncelight.dk/showad/326521 Der er lidt til gården og til gaden, på den gode måde, hun bære det rigtig godt. er man til spinkle piger, er det ikke her. Synes hendes billeder viser det fulgt ud. Og det havde jeg lyst til. Havde også læst gode anmeldelser, så havde igen en vis forventning. Jeg forventede naboens datter og det fik jeg, med smil, charme og dejlige kys. Lidt problemer med tidsbestilling. Bestilte tid i god tid, den gik ikke og lidt frem og tilbage da det blev tid. Endte med en senere tid. Men det gik. En velkendt dør, tæt på stadion. Aftalte at hun buzzede mig ind med det samme jeg skrev og det gik fint. Har prøvet at stå der før i længere tid og det går bare ikke. Der er en del, der bor i den bygning. Og de ved godt, hvad man venter på.! Så kæmpe Kommer op til den sødeste charmetrold, aldre 23 år passer meget godt. Penge, et hurtigt bad og ind til tøsen. Hun har en mindre kimino på, kommer hen til mig, vi krammer og kysser. Her går der total naboens datter i den. Der er en pæn aldres forskel, som vi løst snakker om og glemmer der fra. Super lækkert bj, det er ekstre uden, som jeg selvfølgelig har taget. Hun spørger hvordan jeg kan lide at have sex og vi bliver enige om hvad der skal ske. Kys bliver mere intense og det er med hele vejen. Kondom skal jo lige på inden og her kommer det vildeste kompliment jeg nogensinde har fået. Kondomet er for lille..! Og hun finder et nyt. Jeg var helt færdig og kunne ikke andet end sige, de laver dem ikke så små. Dejlig sex og hun gør det godt. Hun er mega sexet og nyder klart sex. Selvfølgelig var der skuespil, men det gør hun helt naturligt og hendes charme, for det bare til at flyde. Desværre var jeg ikke dagens første kunde og med hendes egne ord. At jeg knepper som en maskine, satte nogle begrænsninger på akten. Det stoppede helt da min pik, for et øjeblik ramte hendes anus og måske kiggede ind. Det gjorde ondt og hun tod det meget godt. Vi var færdige med at bruge den nedre del, det var vi begge klar over. Hvad gør vi så.... Jo hun ligger sig, tager Kondommet af og jeg for et bj, der sparker røv... Og jeg er faktisk tæt på at komme. Hvilket ville være fjerde gang i min leve tid. Det er ikke mange der kan det...! Må dog afslutte med hånden selv. Med fuld adgang til denne dejlige pige, der tunge snaver mig helt igennem. Hold nu op hun er sød, charmerende og sexet på samme tid. Jeg fik alt jeg ville og fuldstændig naboens datter oplevelse. men koster også. 1200 penge.. 30 min. Den største anbefaling her fra. hun er hele pakken og mere til. Skalaen: Pigen: 10/10 (hvis man har set ordentligt på billlederne.) Charme og sexethed: 10/10 (fuck hun er lækker) Sex: 8/10 (selv med forhindringer) Bj: 14/10 ( det var i verdens klasse. Det sidste) det første. 9/10. Jeg kommer ikke igen, men det har ikke noget med ovenstående at gøre. Jeg blevet for gammel til at kneppe en på 23 og så er prisen for høj, sammenlagt. Selvom kvalitet koster. Men de varmeste anbefalinger, her fra. hun er rigtig rigtig sød, værd god ved hende.! Redigeret 24. Oktober, 2021 af Nuddel 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg