Hop til indhold

Sophia, København

Featured Replies

Skrevet

Ikke hver at spilde tid på. Første gang aflyste hun da jeg var på vej ind til hende. Gav hende et forsøg til i dag. Hun lovede ikke at aflyse. Havde en aftale kl 0.00. Skrev til hende da jeg var 15 min fra hende. Intet svar. Skrev og ringede da jeg holdte ved ejendommen. Intet svar. Kl 0.10 skrev hun “come”. Blev lukket ind af en lille kvinde ( mørk i huden). Jeg sagde er det dig? Nej nej det er min veninde. Hun er først klar om 1 time. Sagde nej tak og gik min vej. Så spild af min tid. Håber så mange som mulig læser anmeldelsen og ikke spilder tiden på sådan en useriøs kvinde.

Skrevet

Takker - havde hende i kikkerten men det har jeg så ikke længere.

øv hvor er nogle bare useriøse - men fedt at du så bare gik.

Skrevet

Ja lad vær med at spilde din tid. Hende veninde der åbnede var virkelig ikke særlig tiltalende. Tænker at Sophia er af samme kalibra og sikkert har falske billeder på profilen (har dog intet bevis for dette).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.