Hop til indhold
keymaker

Stiv penis ved massage?

Recommended Posts

Hej,

Jeg har været hos en thailandsk klinik og modtage thaimassage. Og det var så god en massage, at jeg overvejer at smide en anmeldelse ind.

Men efter at blive vendt om på ryggen og den søde thaipige begyndte at massere mine lår, kom der "liv" i penis (man er aldrig i tvivl om når det sker) og jeg var ikke i tvivl om, at jeg ikke kunne bremse udviklingen ved at tælle fibonacci-tal. Så jeg afbrød hende for da at spørge om hun ikke kunne massere min ryg igen. Det var sku lidt pinligt og blev nervøs om hendes reaktion. Jeg har en formodning om det er et seriøst thai sted, hvor jeg nødigt vil gøre dem fornærmet - det har jeg formegentlig nok allerede gjort ved at afbryde deres arbejde.

Skal jeg for eftertiden gøre dem opmærksom på at jeg tilsyneladende er "let antændelig" på det område? Eller er det meget normalt inde i massage branchen at "uønskede overraskelser" opstår og man bare skal slappe af?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Tror det er meget normalt.

Hvis hun ikke er til noget frækt vil hun bare lade som om hun ikke ser det

Hvis hun er til mere end massage vil hun kommentere det og høre dig om hun kan gøre mere for dig, tag det bare roligt og nyd din massage

The

Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tro mig pigerne er vant til at mænd får rejsning under massage, hvis du og hun ikke vil gå længere end massage så bliver det ved det.

Jeg har tit tage på massage for at slappe af og få løsnet op i musklerne og jeg får for det meste rejsning hvis hun kommer i nærheden af drengen eller hvis hun ser fræk ud.

Du skal ikke være genert. Bare luk øjnene, smil og nyd det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

Jeg har været hos en thailandsk klinik og modtage thaimassage. Og det var så god en massage, at jeg overvejer at smide en anmeldelse ind.

Men efter at blive vendt om på ryggen og den søde thaipige begyndte at massere mine lår, kom der "liv" i penis (man er aldrig i tvivl om når det sker) og jeg var ikke i tvivl om, at jeg ikke kunne bremse udviklingen ved at tælle fibonacci-tal. Så jeg afbrød hende for da at spørge om hun ikke kunne massere min ryg igen. Det var sku lidt pinligt og blev nervøs om hendes reaktion. Jeg har en formodning om det er et seriøst thai sted, hvor jeg nødigt vil gøre dem fornærmet - det har jeg formegentlig nok allerede gjort ved at afbryde deres arbejde.

Skal jeg for eftertiden gøre dem opmærksom på at jeg tilsyneladende er "let antændelig" på det område? Eller er det meget normalt inde i massage branchen at "uønskede overraskelser" opstår og man bare skal slappe af?

Næste gang må du hellere starte med at spørge om du kan få et HJ (handjob) som afslutning og om pigen kan være nøgen og om du må røre hende - siger de nej - så er det det - siger de ja og du synes prisen er rimelig (thaiklinikkerne har det med at forlange overpriser til nye kunder, men hvis du checker med priserne andre giver herinde og forslår dette istedetfor - så ved de at du kender priserne og går som regel med til det - normalt 5 - 700,- incl. massage) får du med garanti en på opleveren :D Du kan også spørge til full service, men det er dyrere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var sku lidt pinligt og blev nervøs om hendes reaktion.
Det synes jeg ikke, du skal skamme dig over.

Det er en helt naturlig mandlig reaktion, som er svær at kontrollere. Pigen har med garanti kendt til "risikoen", det kan næppe være første gang, hun har oplevet det.

Jeg synes hellere, du skulle være stolt og glad for, at du fungerer normalt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder som om at det kun er massagen du søger.

Hvis jeg så blev stiv og ikke kunne få den ned igen :D så ville jeg bare sige unskyld og fnise lidt af det.

Og som de andre skriver, så har hun højst sandsynligt oplevet det før.

og min erfaring er at de fleste thai kvinder i massage branchen er til humor og sjov/grin :-)

og det er på trods af at jeg ikke er et talende vandfald...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har hidtil kun modtaget massage en gang før og det var ved en dansk uddannet massør. En middelmådig og ineffektiv massage til en dyr pris. Og tænkte jeg måtte prøve om det var bedre hos en thai klinik i stedet. Men det er nok bare ikke til at styre når ens erogene zoner bliver triggeret, men så bliver man da lidt klogere om sig selv :)

Jeg har en dårlig ryg, så massage er primært det jeg kommer efter. Og velvære, det er jo altid lækkert. Skulle lejligheden byde på "mere", så vil jeg da ikke stille kritisk over for det (ærlig snak :-))

Men jeg takker endnu engang for alle svarene. De gode råd får mig helt sikkert til at slappe mere af næste gang :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

http://www.jc-massage.dk/

hun skulle være god...dog kun massage, ikke noget "sjov"

det er i Holstebro, nu ved jeg jo ikke om du er fra Kbh, så er det nok knapt så interessant :D

Jeg har hidtil kun modtaget massage en gang før og det var ved en dansk uddannet massør. En middelmådig og ineffektiv massage til en dyr pris. Og tænkte jeg måtte prøve om det var bedre hos en thai klinik i stedet. Men det er nok bare ikke til at styre når ens erogene zoner bliver triggeret, men så bliver man da lidt klogere om sig selv :)

Jeg har en dårlig ryg, så massage er primært det jeg kommer efter. Og velvære, det er jo altid lækkert. Skulle lejligheden byde på "mere", så vil jeg da ikke stille kritisk over for det (ærlig snak :-))

Men jeg takker endnu engang for alle svarene. De gode råd får mig helt sikkert til at slappe mere af næste gang :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...