Guest Mr. Sensual Skrevet 24. Oktober, 2021 Når jeg taler lavmælt, nærmest hviskende, med min kat, og aer den langsomt og roligt præcis der hvor den kan li' det, spinder den og viser dette særlige kattesmil, der har noget af Ægyptens ånd over sig. Fortsætter jeg, ånder katten dybt ind, tilfreds, i balance, altid i fuld kontrol, men nu diskret sukkende mellem dybe vejrtrækninger, og den ælter poterne imod underlaget. Hvad enten det er gulvet, sofaen eller min arm. Nydelse. Total nydelse. Vi to sender og modtager på samme frekvens. Når jeg gør det med en følsom og sensuel kvinde, opstår de samme øjeblikke. Her bliver de imidlertid et forspil, selve indgangen til nydelsens tempel. Lykke? Mening med det hele? Kærlighed? Vi er tæt på. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 24. Oktober, 2021 Jeg plejer at holde den under vand en 5 minutters tid……… for jeg kan bedst lide en våd mis 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 24. Oktober, 2021 ja tak til våd mis. må vi ikke snart se en? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 24. Oktober, 2021 Lonewolf skrev, for 5 minutter siden: ja tak til våd mis. må vi ikke snart se en? Den er sidst set et sted nede i sydtyskland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 24. Oktober, 2021 Butch skrev, Lige nu: Den er sidst set et sted nede i sydtyskland nå ja, så må naboens mis jo have en spand vand, eller hvad der nu skal til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 24. Oktober, 2021 Lonewolf skrev, for 1 minut siden: nå ja, så må naboens mis jo have en spand vand, eller hvad der nu skal til Lonewolf skrev, for 1 minut siden: nå ja, så må naboens mis jo have en spand vand, eller hvad der nu skal til Stakkels jer to, men det er da godt, at I kan bekræfte hinanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Oktober, 2021 Butch skrev, for 21 minutter siden: Jeg plejer at holde den under vand en 5 minutters tid……… for jeg kan bedst lide en våd mis Hold kæft hvor er du dåååååååmmmmmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 24. Oktober, 2021 Stakkels Lonewolf og Lonewolf. All alone… Godt de har hinanden 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 24. Oktober, 2021 Nikita Darling skrev, for 5 minutter siden: Stakkels Lonewolf og Lonewolf. All alone… Godt de har hinanden tak. vi kan godt lide hinanden, lonewolf og jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 25. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 17 timer siden: Når jeg taler lavmælt, nærmest hviskende, med min kat, og aer den langsomt og roligt præcis der hvor den kan li' det, spinder den og viser dette særlige kattesmil, der har noget af Ægyptens ånd over sig. Fortsætter jeg, ånder katten dybt ind, tilfreds, i balance, altid i fuld kontrol, men nu diskret sukkende mellem dybe vejrtrækninger, og den ælter poterne imod underlaget. Hvad enten det er gulvet, sofaen eller min arm. Nydelse. Total nydelse. Vi to sender og modtager på samme frekvens. Når jeg gør det med en følsom og sensuel kvinde, opstår de samme øjeblikke. Her bliver de imidlertid et forspil, selve indgangen til nydelsens tempel. Lykke? Mening med det hele? Kærlighed? Vi er tæt på. Mange hilsener Mr. Sensual Nu har jeg ingen kat, men jeg har en mis, og den er enig, hvis altså den ser bort fra det der med det Ægyptiske smil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 25. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 57 minutter siden: Nu har jeg ingen kat, men jeg har en mis, og den er enig, hvis altså den ser bort fra det der med det Ægyptiske smil Jeg kommer snart og aer den, hvis jeg må. Kram fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 25. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 16 minutter siden: Jeg kommer snart og aer den, hvis jeg må. Kram fra Mr. Sensual Så pyt da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 290 Skrevet 25. Oktober, 2021 Det var virkelig spot on med det "kattekærlighed". Katten havde lige lagt sig til rette i skødet og startet spindemotoren da jeg begyndte at læse. Jeg er meget opmærksom på de lighedspunkter der er ved min nydelse ved massage, og kattens uforbeholdne nydelse ved at blive strøget med hårene. Måske jeg burde have fået kat for mange år siden? Jeg vil dog til hver en tid foretrække kæleri med en kvinde fremfor med et dyr. Jeg synes at det er en falliterklæring at vi mennesker er så civiliserede at vi ikke kan vedkende os den hudsult som ser ud til at være gældende for næsten alle levende væsner. Vi går og bliver stressede fordi vi ikke får vores behov dækket, og DET går så ind og spærrer helt for nærheden. Nu kommer konen hjem fra ferie og jeg håber hun er frisk og glad, så håber jeg at jeg kan komme til at massere hende lige så fint og dejligt som jeg gjorde med en dejlig sugarbabe mens hun var afsted. Nu håber jeg rigtig meget at denne tråd ikke bliver fourenet af hverken bemærkninger om dyresex eller moralske kommentarer til min utroskab. Det sidste kører i en anden tråd med samme TS. Kh. Nyde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 28. Oktober, 2021 Nyde skrev, den 25.10.2021 at 16:50: Jeg vil dog til hver en tid foretrække kæleri med en kvinde fremfor med et dyr. Jeg synes at det er en falliterklæring at vi mennesker er så civiliserede at vi ikke kan vedkende os den hudsult som ser ud til at være gældende for næsten alle levende væsner. Vi går og bliver stressede fordi vi ikke får vores behov dækket, og DET går så ind og spærrer helt for nærheden. Hver ting sin tid - elsker ordet hudsult og savner..., går i seng nu - selvom det kun er torsdag fik jeg drukket lidt for meget rødvin her til aften og har et arbejde at passe i morgen, men er stadig hudsulten ....altid hudsulten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 290 Skrevet 29. Oktober, 2021 Rolias skrev, for 5 timer siden: Hver ting sin tid - elsker ordet hudsult og savner..., går i seng nu - selvom det kun er torsdag fik jeg drukket lidt for meget rødvin her til aften og har et arbejde at passe i morgen, men er stadig hudsulten ....altid hudsulten Hver ting til sin tid.... Rødvin i utide. Hudsulten til hver tid, og alligevel og måske derfor altid i utide 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg