Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Sara og det var igen en super oplevelse

hendes billeder er jo ret forskellige, men vil sige de fleste af dem ligner hende meget godt,

hun er i hvert tilfælde super smuk,  hendes krop, bryster og røv er en ren 10'er og oven i det er hun en rigtig sød pige,

og taler perfekt engelsk

meget service minded, og jeg fik en GFE oplevelse som jeg sjældent har fået

hun kysser som en drøm med intense, våde, dybe tungekys, 

Jeg kan anbefale en 69'er med hende, hun smager fantastisk, og hendes orgasme virkede ægte,

samtidig gav hun det bedste blow jeg til dato har fået med en GP, og måtte kapitulere og skyde ladningen af i hendes mund

Jeg har nu besøgt hende 4-5 gange, men det er første gang jeg besøger denne perle i Vejle, 

https://annoncelight.dk/showad/215692

 

 

 

Redigeret af Hyggeonkel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hyggeonkel skrev, den 23.10.2021 at 21:47:

endes billeder er jo ret forskellige, men vil sige de fleste af dem ligner hende meget godt,

hun er i hvert tilfælde super smuk,  hendes krop, bryster og røv er en ren 10'er

En anden tråd siger hun er mindst 10 år ældre,  fed og grim, så de gik igen ?????

 

Redigeret af Milner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende tæt på Give.

Er helt enig: det er en fryd at slikke hendes velsmagende og dejligt våde fisse. Specielt i en 69er, hvor hendes superfransk endte i megafransk:unsure: Det tog hun imod uden at stoppe sutteriet og intet blev spyttet ud. Hun er sød af væsen og pæn (synes jeg). Blev ikke skuffet i forhold til billederne. Hun taler godt engelsk. Hun er serviceminded,  aktiv og tager gerne initiativ. Tog en time med masser af slik til hende og 2 udløsninger til mig. Dansk i mange stillinger og den bedste 69er, jeg har fået. Besøger hende gerne igen.

Redigeret af GentlemanJack
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boyman skrev, den 3.3.2022 at 12:24:

Jeg har i dag besøgt dejlige Sara Fredericia. Hun er nærværende og serviceminded, ser godt ud. Bestilte 1/2 time GFE og super fransk. Kort fortalt var det god intensiv kæreste sex fra øverste hylde, og det er en jeg gerne vil besøge igen. Besøget 10/10
https://annoncelight.dk/showad/215692

 

Pudsigt at det er "Nye brugere", som kun har godt at sige om massøsen !!??
Enten er det:
1. Nogle som får rabat ved pigerene, eller
2. Massøsen, som selv skriver anmeldelserne ??
De er i hvert fald ikke troværdige, og har derfor ingen værdi !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
kette skrev, for 2 timer siden:

Pudsigt at det er "Nye brugere", som kun har godt at sige om massøsen !!??
Enten er det:
1. Nogle som får rabat ved pigerene, eller
2. Massøsen, som selv skriver anmeldelserne ??
De er i hvert fald ikke troværdige, og har derfor ingen værdi !!

Du er med på at den bruger du citerer har været oprettet i snart 3 år og derfor har været på sitet længere tid end du har, ikke?

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg
kette skrev, for 5 timer siden:

Pudsigt at det er "Nye brugere", som kun har godt at sige om massøsen !!??
Enten er det:
1. Nogle som får rabat ved pigerene, eller
2. Massøsen, som selv skriver anmeldelserne ??
De er i hvert fald ikke troværdige, og har derfor ingen værdi !!

Ja den ene fra 2015 og den anden fra 2019. Titlen "ny bruger" afhænger af hvor mange posts man har, ikke hvor lang tid man har hængt herinde.

PS: er selv fra 2020, og "ny bruger" jeg skriver kun hvis jeg har noget at sige.

Redigeret af TrippleB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...