Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle jer både mænd og kvinder og kunder og jer piger der sælger sex eller lignende indenfor det univers.

Er der nogle af jer der har prøvet cashmeets? enten som kunden der blev drænet eller kvinden der har drænet en kunde indenfor denne fetisch der hænger sammen men financial domination.

Har personligt ikke lige prøvet en cashmeet endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender ikke begrebet så godt og tror ikke det ikke lige min ting, men jeg kom til at tænke på denne historie som måske er det du efterlyser?

Vildt og grænsesøgende besøg hos Nanna. Dominans, hård anal, dyb halsknep og respektløs pengeleg

Jeg har i hvert fald svært ved at glemme den, da det jo er en historie lidt ud over det sædvanlige, og så indeholder den jo pengeleg som en del af rollespillet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
AB455 skrev, for 2 timer siden:

Jeg kender ikke begrebet så godt og tror ikke det ikke lige min ting, men jeg kom til at tænke på denne historie som måske er det du efterlyser?

Vildt og grænsesøgende besøg hos Nanna. Dominans, hård anal, dyb halsknep og respektløs pengeleg

Jeg har i hvert fald svært ved at glemme den, da det jo er en historie lidt ud over det sædvanlige, og så indeholder den jo pengeleg som en del af rollespillet.

 

Jeg tror ikke, at det er helt samme genre. 
Som jeg forstår et cash meet er det noget i dur med, at en kvindelig domina mødes med en submissiv mand i offentligheden, og spenderer hans penge på det hun føler for. 

Så lidt nogle andre roller end mig som får kastet penge i hovedet af @Lauersen og bliver brugt skamløst :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Som jeg forstår et cash meet er det noget i dur med, at en kvindelig domina mødes med en submissiv mand i offentligheden, og spenderer hans penge på det hun føler for. 

Beklager. Jeg er vist ude på gyngende grund her. Jeg stikker piben ind (som man siger) :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
AB455 skrev, for 3 minutter siden:

Beklager. Jeg er vist ude på gyngende grund her. Jeg stikker piben ind (som man siger) :biggrin:

absolut ingen grund til at beklage - hvem ved, måske er Ts fleksibel med hvordan han kan lide sine pengelege ;)

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 15 minutter siden:

Jeg tror ikke, at det er helt samme genre. 
Som jeg forstår et cash meet er det noget i dur med, at en kvindelig domina mødes med en submissiv mand i offentligheden, og spenderer hans penge på det hun føler for. 

Så lidt nogle andre roller end mig som får kastet penge i hovedet af @Lauersen og bliver brugt skamløst :P

Jeg tror også det er sådan det er, men sikke det bringer minder frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen. Nej et rigtigt cashmeet er hvor at slaven og Findommen mødes ved en pengeautomat. Slaven går ned på knæ og kysser hendes fødder. Hun får kreditkortet og koden og hæver hvad hun vil have/kan få. Og de forlader begge stedet og går hvert til sit. Ydmygende især hvis andre får øje på det.

Versionen med at man foreksempel går ind i Salling sammen og hun køber ind i lad os sige dametøj, sko, lingerie og parfumeri afdelingerne og ved betaling siger betal og tydeliggør for ekspedienten at jeg er luder og den her mand vil give mig en masse penge for at gøre mig tilfreds. Ydmygende på en dejlig måde for slaven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...