Hop til indhold
modensønderjyde

Phuket (Patong) i december 2021

Recommended Posts

Hej, jeg rejser til Patong på Phuket i december 2021. Har været i Thailand mange gange, men dette er mit første besøg på Phuket.

Vil gerne bede om anbefalinger til gode massage steder, evt. med ekstra ydelser, samt guest friendly hoteller tæt på Bangla Road ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener du reelt god massage eller bare at blive berørt af en dejlig ung skønhed? Vil gætte på at massagen er bedre de steder hvor der står "no sex" men har ikke rigtigt kigget efter selvom jeg nok burde. Min oplevelse er, at der ellers i hvert fald som minimum er BJ og HJ på menuen de fleste steder. Endte også med at ordne en buttet 20-årig massagepige inde i butikken kort efter jeg landede for at få taget trykket, til trods for at der kun var halve vægge mellem rummene. Mange piger ift. besøgende. Og naturligvis er en del af dem beredte på at komme på besøg efter endt vagt til den store pakke.

 

Angående guest friendly hoteller, så læs de seneste fem sider af underforummet for hoteller i Phuket på ISG. R-Mar blev nævnt men jeg endte med at tage et andet sted.

Redigeret af nøddehaven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...