Hop til indhold

Lidt om de mørke piger på Vesterbro/Istedgade

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer

Jeg har gennem de sidste 15-20 år boet rigtig mange gange på hotel på Vesterbro/Istedgade, sidst jeg forhandlede pris med mit faste hotel, havde jeg 60 overnatning de sidste 12 måneder. Når jeg er i Kbh går jeg altid 1- 4-5 gange gennem Istedgade og jeg snakker altid med pigerne og de andre faste bruger af gaden.

Som nogen skriver herinde er der mange platugler på gaden, ud af 100 piger er der måske 1 eller2 som er reelle, resten er plat og svindel, og selvom jeg er en gammel ræv, så bliver jeg også snydt ind imellem, men jeg har også været heldig et par gange, - dem vender jeg tilbage til.

Når jeg nu færdes så meget i gaden har jeg iagttaget meget gennem årende, de fleste mørke piger har alfons på, der er måske 4-5 stykker der ikke har, jeg talte med en alfons en dag, og han kunne fortælle – det er lidt spøjst og tale med sådan en fyr, ligesom en bondemand man taler med om hvor mange køer skal have for og kunne leve, - alfonsen jeg talte med havde 4 ” skibe¤ i søen og det levede han fint af, der var en der havde 10 og han levede rigtig godt sagde alfonsen !!

Jeg spurgte lidt ind til hans fortjeneste, men det ville han ikke fortælle heller ikke hvordan pigerne kom til landet o.s.v. jeg har min egen opfattelse af, at de bliver holdt i jobbet via trusler om, at der ellers vil ske deres familier hjemme i Afrika noget slemt.

Gennem de sidste par år mener jeg og kunne opfatte miljøet sådan, at de Tuniske alfonser og pusher har overtaget mere af gaden, før sad mænd fra Nigeria og Gambia meget på salget.

Nu er der ikke til og se på pigerne, hvem der er handlet og hvem der er der frivilligt, men hende jeg gerne vil fortælle om mener jeg er alene hun hedder Kelly, - har sikkert et eller andet busti hu ha navn vi dansker ikke kan udtale 

Når jeg går gennem gaden har jeg lagt mærke til, at man sagtens kan snakke med en pige og gå videre til næste, men kommer man lidt stiv igennem gaden, så er pigerne ligesom løverne der kan opdage en såret gnu på flere km. Afstand, kommer man fuld gennem gaden flokkes der nemt 3-.4 piger om en, jeg prøvede det engang, hvor indtagelsen af alkohol havde været temmelig kraftig – KL var henad 23 og pludselig stod de her 3-4 piger omkring mig – sker det for jer så råb op og slå ud med armene, for så er der en rulning på vej, det skete også for mig, jeg havde på det sidste værtshus puttede pung og telefon i forlemmerne og havde stukket begge hænder i lommerne, men lide pludselig stod jeg med bukserne nede og knæene, jeg slog voldsomt ud efter dem., og fik vist også stukket den ene en lussing, men bagefter manglede jeg en telefon, heldigvis den gamle med taletidskort i, der kom for resten en af de subsistensløse og hjalp mig, han fik en 50- for hjælpen.

Jeg synes slev jeg er skrap til og tydeliggøre, hvad jeg vil have og hvilken pris jeg vil gerne, men nogen gange går det alligevel galt, en gang havde jeg aftalt ½ time, og jeg kender godt det med de ikke vil smide alt tøjet, så det var forhandlet på plads, men da jeg ville røre/sutte lidt på brysterne kostede det ekstra –Shit, nå py prisen var på 800 for en time så et par hunrede oven i ingen problem.

En anden gang tilbød en pige med sex, men jeg havde ikke lyst og fortalte jeg søgte efter ”lactating” altså brystmælk, det havde hun tilfældigvis, så hjem sammen med hende og et par ekstra hunderemænd oven i prisen, hjemme hos tøsen blev de store negerepatter klemt og ud kom en meget lille dråbe væske, jeg følte mig snydt, men tøsen påstod der var mælk, men slet ikke i den mængde jeg havde regent med.

Tilbage til Kelly, hende mødte jeg for 2 år siden, efter en meget heftig julefrokost med masser af brændevin, jeg kan dårligt huske, hvad der skete, - normalt holder jeg sprut og tøser for sig selv, dels synes jeg ikke og kan registeret de små ting undervejs, og normalt har jeg i det hele taget svært ved og få/ holde rejsning med meget sprut i blodet, så ingen beretning herfra.

Kom lige i tanke om, at de handlede piger, er meget bange for deres alfonser, når de er i nærheden er pigerne meget aggressive i deres henvendelser til mulige kunder, pigerne slapper mere af, nu alfonsen ikke er i syne. Som nævnt er der en 4-5 stykker som ikke virker til og have alfons på, de dukker altid tideligt op sådan ca. KL 20.00 og det er sjældent og se dem efter KL 24. hvor i mod der efter KL 23-24 vrimler med mørke piger, de platter og svindler og et af deres gængse nummer er fulde mænd der bliver lokket il og hæve penge, når automaten lige skal til og spytte penge ud, bliver kundes distraheret, pigerne – det er altid mere end en til det nummer- snupper pengene, og alle undres over der ingen penge kommer, kunden prøver igen og vupti så kommer der penge, men så er der som regel også hævet 2 * 1500 kr., det opdager fulde mænd først dagen efter.

Der var også en anden pige der kalder sig Linda jeg har været heldig med, hun er nem og kende, hun skeler lidt på det ene øje og er 47 år og bære briller, jeg har ikke længere kontakt til hende, blev lidt sur en dag, hvor jeg ringende til hende ved 16 tiden – var færdig med dagen arbejde og kunne godt trænge til noget sex, det kunne hun ikke fordi hun var ved og gøre rent på hendes værelse, - når jeg er liderlig så er det nu.

Kelly rendte jeg i igen 14 dage senere jeg havde faktisk glemt hende, men hun kunne genkende mig på gaden, og henvendte sig til mig, hun fik min hukommelse genopfrisket, og jeg kunne godt i glimt huske hun havde været god, dette måtte hun være siden hun kunne gejle mig så meget op den aften, at jeg kunne gennemføre et samleje.

Kelly er en flot høj pige på 175 og vejer måske lige omkring de 70 kg, hun kommer fra Nigeria, og har Italiensk pas, så ingen problem med og opholde sig i DK. Det aller bedste ved Kelly er, - at bortset fra 2½ ting er alt muligt, hun sutter eller boller ikke uden gummi, hun kysser ikke dog – derfor den ½ vil hun godt med til og slikke lidt på læberne, - jeg elsker simpelthen og ligge og slikke sådan et par store bløde negerelæber, og engang i mellem stikker hun sin lyserøde tungespids ud, men det aller bedste er, at bortset fra de 2-3 ting er hendes svar altid når jeg spøger på tillægsydelser, ”If You liket so non problems” der skal aldrig diskuteres pris eller tid, jeg betaler 5-700 kr. for det der ligner ½ time, normalt køber jeg altid et par øl, som vi drikker og hygge snakker i mens.

Jeg har en enkelt gang fået hendes sneget med på mit hotel, det gav lidt støj ved personalet, så siden foregår det altid på hendes værelse et sted på Vesterbro, der er et kompleks, med værelser, hvor jeg tror der bor 20-30 af de mørke piger fra gaden, de lejer på ugebasis til 1500 pr uge.

Det er efterhånden mange gange jeg har været sammen med Kelly, hun er en flot pige på 28 år, og hun kan sit kram, normalt mens vi drikker lidt øl beder jeg hende tage tøjet af, det og sidde og kigge på en velskabt negerekrop, mens jeg selv har tøj på og dikker øl er bare dejligt – Kelly griner og forstår ikke hvorfor jeg synes hun er dejlig og kigge på, ” det har du jo gjort så mange gange ler hun”

Det er lidt forskelligt om jeg starter med og slikke hende eller omvendt, men hun elsker og blive slikket og jeg tror faktisk hun får noget ud af det, men Bj er hun kanon til, jeg er ikke så meget for den traditionelle stilling for BJ, hvor jeg ligger på ryggen, pigen har jo ikke begge hænder frie i mens, så jeg ligger altid på siden, mens Kelly sutter, det passer lige med en pude under hendes hoved, og jeg trækker dynen lidt omkring mig, hun kender min pik så godt efterhånden, at hun selv styrer den omgang og passer meget på jeg ikke kommer før tid, - det er himmelske stunder bare ligge der med hendes dyne omkring sig og en dejlig lyserød tunge der bare sutter og slikker og stopper når det er lige før.

Hendes fisse passer lige til en baghyler, hvilket hun normalt får og hendes arme er lange nok til, at mine nosser får en dejlig tur i mens, jeg har også flere gange prøvet i missionærstillingen, hvor hun har en hånd bagom mine nosser og med den anden leger med sig selv, de små ryk, sammen med nulleriet er nok til kanonen bare kommer af sig selv, uden jeg behøver og bevæge mig.

Pee pee kan hun også det er så stor dualisme for mig, der har styr på alting og er en respektabel borger og få Svensk sammen med en GS.

Jeg har telefonnummeret til Kelly og hver gang jeg regner og spørger om hun har tid eller lyst er svaret altid ” If You liket so no problem.

Kh servicesboy

Skrevet

Kanon beretning Servicesboy - takker mange gange!!

Måske muligt at lokke Kellys nummer ud af dig? ;)

Skrevet

Kære DFyr_36

Jeg synes ikke det vil være helt fair af mig og udlevere telefonnummer her, dels har jeg ikke spurgt Kelly om hun er interessert i den form for kontakt, dels fordi jeg mener ikke denne side skal formidle kontakt med pigerne, og endelig fordi det som de udenlandske gadepiger laver er ren løndumping, noget som vi døjer rigtig meget med ude på arbejdspladserne.

Så sorry

Kh

Servicesboy

--------

Kanon beretning Servicesboy - takker mange gange!!

Måske muligt at lokke Kellys nummer ud af dig? ;)

Skrevet

Servicesboy

Du har lavet det, der hedder "En Anmeldelse".

Du skriver rigtigt godt, man er på stedet, man kan fornemme "luften".

Tak for den.

Bendix

• 3 weeks later...
Skrevet

Kære DFyr_36

Jeg synes ikke det vil være helt fair af mig og udlevere telefonnummer her, dels har jeg ikke spurgt Kelly om hun er interessert i den form for kontakt, dels fordi jeg mener ikke denne side skal formidle kontakt med pigerne, og endelig fordi det som de udenlandske gadepiger laver er ren løndumping, noget som vi døjer rigtig meget med ude på arbejdspladserne.

Så sorry

Kh

Servicesboy

--------

Hej Servicesboy

Jeg forstår naturligvis 100% - man har jo lov at håbe ;)

Har du så været ved hende igen siden og fået lidt mere "If you like it, non problem" ;)

/DFyr_36

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.